1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Gisteren in de sportschool telefoon op de grond laten vallen, had gelukkig een gel-case eromheen en viel niet op het glazenscherm. Maar de telefoon starte niet meer op en deed helemaal niks meer vandaag even met Nokia contact opgenomen en was vergeten dat je inderdaad soft-reset kon doen want door de klap was blijkbaar de boel vastgelopen. Maar pffff hij doet het nu weer na die soft-reset.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nog even aan de slag geweest met een leuke achtergrond, maar deze is tot dusver het mooiste:

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ziet er tof uit ja, weet je wat ook gaaf is om te doen om een background te maken of te zoeken waar de afbeelding naar beneden af aan naar zwart of wit fade. Daardoor krijg je nog meer een diepte gevoel.

Zo als deze... :) Als je dan naar beneden gaat krijg je door het parallax effect nog eens meer diepte!

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    CDA folder :{

Ik heb deze achtergrond ;)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee jij met je VVD. :+ Pff.... ;)

Even voor de duidelijkheid: ik heb een unbranded Lumia 920, gekocht bij Bol.com in NL zodra hij uitkwam. Kan ik wel of niet upgraden naar 8.1?

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja hoor geen probleem :)

7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Mijn Lumia 1020 ziet geen update? :mad:

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb ook een 1020 (branded at&t) en eindelijk data sense ... wel de preview for developers app geinstalleerd?

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Je moet ook wel de Developer Preview installeren. Hoe dit moet staat HIER.

Edit: Toffe Windows Phone 8.1 apps

Transparante clock app

Tilesparency

Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Fijne update :) vooral quick settings dropdown menu is een fijne toevoeging. Eindelijk mogelijk om het scherm te locken :+

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja hele fijne update maar heb toch een paar kleine min puntjes gevonden in voornamelijk de oude vertrouwde Hubs.

- De Photo Hub vind ik erg jammer dat ze de mooie panorama achtergrond weggehaald hebben daarnaast was hij voorheen een stuk duidelijker vond ik.
    - Games tussen apps lijst (dit zullen ze hopelijk weer terug veranderen) ik heb nu echt een ende lange lijst aan Games en apps.
    - Xbox Games Hub heeft nu verbinding nodig voor het laden van games
    - People Hub tof dat alles er nu duidelijker instaat maar erg jammer dat je niet meer vanuit de Hub zelf kan reageren en dat extern die Facebook app opent wat de snelheid er dus uithaalt.

Ik was echt een fan van de Hubs maar het lijkt of Microsoft van dit principe af wil en dat is jammer.

Maar voor de rest prachtige update en hopelijk gaat WP8.1 nog voor een extra boost zorgen.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben het eens met je minpuntjes, heb er nog wel een paar.

- Xbox Games Hub werkt vaak niet
    - Xbox Music app is helemaal naar de klote
    - Notifications van facebook en twitter krijg je niet meer in de me-tile (en ook niet in het notifaction centre?)
    - Me-tile was fantastisch, nu alleen nog te gebruiken voor Twitter updates. Facebook integratie was top, nu stomme externe app

De meeste dingen zijn echt wel verbeterd en ik ben er ook blij mee dat we nu al WP8.1 kunnen draaien op onze toestellen, maar ik hoop wel dat MS luistert en dit soort zaken weer terugdraait. Wat jij aangeeft al met de games tussen de app lijst is bijvoorbeeld m.i. een stap in de verkeerde richting. Geef gebruikers de keuze als er vraag naar is, maar mijn app lijst is nu zo cluttered dat ik een zooi games ga verwijderen.

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Juistem ik zou echt graag willen dat ze de ons de keuze laten geven of wij die games tussen de apps willen zetten. Nu zijn de Hubs (vooral de People en Games Hub) in mijn ogen echt zinloos. Het idee was volgens mij voor de Hubs om een centraal punt te hebben met specifieke apps/games nu is dat helemaal niet meer aan de orde.

Dat van die notifications op de Me-tile was mij nog niet eens opgevallen maar nu je het zegt, weer zoiets doms het was een LIVE TILE nu heeft die Tile dus ook geen meerwaarde meer en is het hele LIVE eruit als je het mij vraagt. Hij is iig niet meer dynamisch... Ik krijg wel al mijn facebook notificaties in de Action Center.

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je daar een setting voor om je notifications in je action center te krijgen? Als ik naar Settings - Notifications + Actions ga zie ik Facebook (en Twitter) niet in dat lijstje, en ik kan ook niks toevoegen.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    In instellingen en dan onder Notifications + Actions staat hij bij mij wel. Gebruik je de Facebook app of de Facebook BETA app?

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewone Facebook app. Ben hem even opnieuw aan het installeren :)

Ik lees trouwens online veel verhalen van battery drain.. Ik merk het zelf ook wel, maar ik ben tot nu toe elke dag bezig geweest met Cortana, Podcasts en gisteren heel veel gefilmd dus ik neem aan dat het gewoon daar aan ligt :+ Iemand die al verschil heeft gemerkt in batterijduur?

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, die Facebook app is daar transparant, hoe krijg je dat voor elkaar?

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja sneller leeg idd. Misschien heeft dat met die transparante tiles + background te maken. IE11 werkt ook nog niet helemaal vlekkeloos, als ik naar Tweakers.net ga sluit hij vaak na een poos al af.

Edit: Ik heb nu van heel veel apps die ik amper gebruik de background-tasks uitgezet kijken of dit werkt.

Laatst bewerkt: 17 apr 2014
  19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij doet het! Ik heb even iemand gevraagd me een fb message te sturen en toen kreeg ik de notification wel, staat nu ook netjes in de lijst

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    System Tiles installeren of Transparency Tiles.

Laatst bewerkt: 17 apr 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina