Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had die transparency tiles geïnstalleerd, maar toen ik aan Cortana vroeg of ze Nokia mix radio aan wilde zetten gaf ze me de keus tussen twee apps met dezelfde naam. De ene dus die tile en de ander de"echte". Jammer, want die voice command ga ik zo vaak gebruiken dat de app tile voor mij onbruikbaar wordt.

Dat nieuwe typen is trouwens echt geweldig!

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Het standaard toetsenbord is in ieder geval veel fijner dan het standaard android toetsenbord. Toch mis ik mijn swiftkey app:'-(

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Iemand die project my screen aan de praat heeft gekregen? Ik heb het op mijn imac geprobeerd, op mijn tv's, boxee box etc... niks! 8)

4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, met dit programmatje. Moest eerst wel alle drivers uit apparaatbeheer verwijderen van m'n telefoon. Stonden er ook bij USB een paar bij.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is er een website die alle Nokia Lumia's tegen over elkaar legt en vergelijkt?

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De officiële website :)

Sent from my RM-892_eu_netherlands_353 using Tapatalk

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    versus.com

Ik heb mijn ogen gericht op de Lumia 635 trouwens, lijkt me een leuk ding!

Laatst bewerkt: 21 apr 2014
  8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn woordenboek geeft opeens alles aan in het Engels terwijl in het menu alles op Nederlands staat ingesteld. Waar kan ik dit nog meer aanpassen want dit typt echt voor geen meter omdat ik bijna elk woord handmatig nog een keer moet aanpassen.

/Edit: Nederlands + Engels was blijkbaar beide actief. Het werkt alweer.

Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De 925 is ook nog maar 300 euro :).

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Thanks, maar waar zet ik dat programma'tje op? Want als ik het goed begrijp zal ik dit op een pc moeten installeren en dan mijn pc aan de tv gekoppeld moeten hebben? Dat zou minder zijn dan kan je net zo goed Nokia Beamer gebruiken.

300,- voor een 925 is echt een koopje mooi toestel.

11. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Jup, dat wel idd.. Al werkt het wel een stuk soepeler/vlotter dan Nokia Beamer die duidelijk lag heeft.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja dat is waar Beamer is erg traag vooral op hoge kwaliteit. Ga het wel een keer uitproberen dan, had namelijk eerder het idee dat je je telefoon gewoon via USB aan je tv kon koppelen maar dat was iets te gemakkelijk geweest haha.

De deal met Microsoft en Nokia is deze week afgerond, ik hoop echt dat Microsoft het niet verneukt en ook niet dat er op eens Microsoft Lumia staat want hoe je het wendt of keert Nokia heeft een goede naam in innovatie en kwaliteit. En Microsoft heeft bij veel mensen een stuk mindere naam... wat in het geval van Windows Phone in mijn ogen onterecht is.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nokia had de laatste jaren ook niet meer zo'n lekkere naam toch? Geen idee hoe het er nu voor staat eigenlijk...

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    De merknaam was niks mis mee ze innoveerden voor de Lumia series alleen niet meer ze liepen achter en toen kwam MS met WP. Ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen nu en of Mix Radio (mijn favoriete app) blijft bestaan en hopelijk niet overgaat in Xbox Music (wat ik beduidend minder vind)

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Daar durf ik vraagtekens bij te zetten...

Toen ik met m'n Lumia 920 kwam aanzetten werd er ook raar opgekeken. "Huh, Nokia?"

Volgens mij heeft 't bedrijf daar nog steeds wel mee te doen hoor.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tweakers heeft er een mooi stuk over. Maar dat "Huh, Nokia" heeft niet betrekking op dat ze een slechte naam zouden hebben toch? Meer van dat mensen het over het algeheel niet wisten dat Nokia zich nu op Windows Phone richte, dat heeft meer met de marketing te maken dan met de producten of een "slechte" naam. :)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zonder Nokia had WP ook nooit zo geaccepteerd geworden denk ik. Nokia blijft toch een begrip hoe vervallen het inmiddels ook is :+

Had zelf iig nooit een WP overwogen als Nokia er niet mee kwam. En zelf nu heb ik nog moeite met beslissen voor m'n volgende telefoon 8) Wil graag weer een WP maar ben nogal huiverig nu ze Nokia uitfaseren terwijl het steeds meer richting de kant van MS gaat en eigenlijk ben ik het altijd maar achter lopen qua apps ook wel een beetje zat... Maar met Android zit je meteen met informatie spons Google en van Apple blijf ik natuurlijk helemaal vandaan...

Toen maar bedacht om de Xperia Z2 te halen en er maar een custom rom overheen te bakken maar die schijnt alweer allerlei kinderziektes te hebben 8)

Zodoende heb ik nog steeds een Lumia800 :lol: Nog nooit van m'n leven zo lang dezelfde telefoon gehad.

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Maar het zal wel Nokia kwaliteit blijven alleen met een nadere naam, dus ik maak me er niet druk om.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha geweldig (hoe wel het uiteraard ook wel weer kut en zonde is van de Sony). Ik denk niet dat ze het uitfaseren maar alleen Microsoft erop plakken of alleen Lumia maar dat de diensten gewoon blijven. Het kan twee kanten op ze kunnen nu ten onder gaan zowel met Nokia als met Windows Phone of het kan een succes worden. Maar het is wel een feit dat zonder Nokia Windows Phone geen marktaandeel had gehad. Als ik mij niet vergis heeft Nokia 90% van het marktaandeel op WP, Samsung, HTC (die het ook op Android niet lukt) en de rest lukt het niet. In sommige landen vooral in Italië is WP populair de iPhone zijn ze al voorbij.

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Hoop niet dat ze de naam veranderen? Of is dat al bekend dat ze het wel doen? Vind wel kool om te roepen dat ik een Nokia heb 8)..

Nu loop ik nog met een Nokia e6, die er te verpaupert uit ziet (door plakband). Wordt altijd gevraagd: woow kijk jouw BB. - Nee is Nokia!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina