Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Is nog niet duidelijk wat het wordt. Ik ga er vanuit dat Lumia er sowieso in zal zitten en dat ze dat niet snel zullen veranderen.

Edit: Het is net binnengekomen dat het Microsoft Lumia gaat heten... BALEN! Beter zetten ze er niet groot Microsoft op... schikt mensen af.

"De Nokia Lumia-smartphones gaan vanaf vandaag Microsoft Lumia heten."

Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  3. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Als je een lumia koopt is dan de kleur die je koopt altijd dan die kleur of zijn er ook van die hoesjes

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ligt eraan welk toestel je koopt. Er zijn namelijk ook Lumia toestellen met verwisselbare achterkantjes/klepjes. En er zijn uiteraard ook genoeg gel-cases/hoesjes te koop in verschillende kleuren.

[yt]Gpj4w9_T_Yg[/yt]
    :'-( Nokia staat nog op de aankomende toestellen (930 etc), maar uiteindelijk verdwijnt dat ook.

Laatst bewerkt: 28 apr 2014
  6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Zet er dan gewoon:

Nokia
    By Microsoft

op ofzo..

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat laatste heel klein ;)

8. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die podcast app in 8.1 vreet echt data. In 2 dagen 50 MB cellular, terwijl hij alleen podcasts download over Wifi.. Oftewel die 50 MB is van het checken voor nieuwe afleveringen en ze in de wachtrij zetten. Is er een mogelijkheid om cellular data voor bepaalde apps niet toe te staan? Anders ga ik weer terug naar mijn vorige app: Podcaster

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik krijg de laatste tijd s'morgens allemaal app updates nou weet ik dat ik dat ergens aangezet heb dat het automatisch gaat. Maar weet iemand nog waar ik dat terug kan vinden? :9 Fucking irritant namelijk om 6uur s'morgens allemaal notificatie geluiden.

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Store -> settings -> update apps automatically :)

Of je zet quiet hours aan om y uur dan hoor je ze ook niet!

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ah thanks!

Die settinglijst is echt niet normaal zo rommelig, hoop dat ze met de volgende update dat eens fixen. Zo onoverzichtelijk al die opties...

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    I know, right? Zet m op zn minst alfabetisch, dit is echt een van de meest ergerlijke dingen van WP

13. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Mijn vrouw heeft een Samsung Ativ S telefoon en stuurt de laatste tijd erg leuke filmpjes van onze kleine baby. Alleen als ik haar wat stuur dan komt het hele filmpje aan maar als zij mij iets wil versturen met Whatsapp dan wordt er maar 16mb verstuurd. Opzich is dat limiet prima als je via 3g internet, maar ook via WiFi doet ie dat. Iemand enig idee waar je dit kunt aanpassen?

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgens mij niet, dit is een limiet die (dacht ik) in Whatsapp verwerkt zit. Het makkelijkste is om je filmpje op te nemen binnen Whatsapp, dan komt die niet boven de limiet.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt komt door Whatsapp, ze zijn bezig met een nieuwe versie alleen die is al sinds december in beta en waneer deze nou eindelijk eens uitkomt is niet bekend.

Ik gebruik altijd de Nokia Video Trimmer als ik een filmpje verzend via Whatsapp, weet niet of er ook zoiets is op de Ativ S.

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Movie Moments is vandaag uitgekomen voor 8.1, daar mijn je ook mee video trimmen :)

Whatsapp deed trouwens heel gaar de afgelopen dagen, lijkt vandaag weer wat beter gelukkig. Volgens mij ook nog niet geoptimaliseerd voor 8.1 wat resulteert in batterij verlies (maar dat geldt voor veel apps)

Data probleem met Podcasts heb ik opgelost door m'n vorige app Podcaster weer te downloaden, hopelijk gebruikt die minder data.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    In mei zouden er twee telefoon's gereleased worden. De 630 en 635 als ik mij niet vergis, heeft iemand een iets specifiekere datum? Mijn geduld begint een beetje op te raken met mijn huidige telefoon :+

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    De 630/635 komt pas eind mei volgens meerdere webshops. Exacte datum niet bekend, sowieso laat dit weer eens zien dat ze eens moeten kappen met dat aankondigen van producten als ze niet eens een voorraad hebben... ongelofelijk. Ik kan mij nog herrineren toen de 920 aangekondigd werd wat een high-end toestel dat was en pas na een half jaar in NL te koop toen het al een achterhaald toestel was. Ik snap het ook niet want blijkbaar kan Nokia wel binnen een week de Nokia X in China verkopen maar met de Lumia lijn duurt het elke keer ontiegelijk lang en is de buzz er al vanaf.

(Coolblue)

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ah thanks, we gaan het zien. Ik heb mij aangemeld voor de mail als die beschikbaar is :)

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Geen probleem, ze verkopen daar ook de 635 zag ik ze hebben alleen niet alle kleuren alleen wit en zwart. Als je een gele, groene of oranje wil zijn er andere zaken die die kleuren wel aanbieden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina