Ja, er zijn veel gratis apps die je zo kunt downloaden, en van betaalapps kun je vaak een trial of ad-versie gratis downloaden. Je kunt de apps niet stelen van de developers, dat vinden ze niet zo fijn.
/edit: Loop nu weer tegen een rare 8.1 bug aan:
Elke maand haal ik al mijn foto's naar m'n pc en doe ik ze in een mapje om het een beetje georganiseerd te houden. Op mijn telefoon heb ik dus nooit een camera roll van meer dan een maand, maar ik bewaar wel de foto's van de afgelopen maanden offline op mijn telefoon in hun respectievelijke mapjes. De foto's van April heb ik van mijn telefoon afgehaald en teruggezet in het mapje 2014 - 04. April.
In de photos hub krijg ik vervolgens alle foto's die in die map staan weergegeven als "older photos". Gebruik ik Nokia Storyteller ipv de hub dan weet die app wel dat de foto's van April zijn. Wat nog vreemder is, als ik alle foto's in Camera Roll zet dan weet de hub ineens wel de precieze datums.
Ik heb maar even een diagnostics file aangemaakt en naar MS gestuurd Voor nu dus wel de oplossing om ze in Camera Roll te zetten, organiseren doe ik wel weer na de update
Laatst bewerkt: 1 mei 2014