1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Mijn telefoon wordt erg warm als ik microsoft solitaire collection speel. Is dit ook bij jullie?
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja ligt eraan hoelang aan aan het spelen bent, is redelijk normaal. :) Voor de mensen met WP8.1 kijk even onder Update Phone er is een update beschikbaar die de batterijduur verhoogt en wat bugfixes.
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hij begint meteen met warm te worden en met andere apps is dit niet zo. Zie ook op internet dat andere ook last hebben van dit probleem, gebruikt te veel CPU ofzo iets.


    Over de update, kreeg net een melding dat de update er was. Ben die nu bezig met downloaden :thumbs:



    Wel vind ik een beetje vreemd dat je geen video's uit apps kan opslaan op je telefoon, maar moet per se op bv dropbox. Zou wel iets met bescherming te hebben
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nokia Lumia 925 €259,95 @iBood
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Je kan net zo goed voor een ander toestel uit de 20/25 serie gaan ze hebben bijna allemaal wel 4G. Zelf zou ik een toestel los kopen (via webwinkel of marktplaats) en dan Simyo erbij voor 14 euro per maand. :)

    Maar dat is wel een goed toestel hoor, althans volgens de reviews.
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2014
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb niet in een keer 2 a 300 euro tot mijn beschikking in 1 maand. Ik moet namelijk mijn hypotheek en eten gewoon betalen :+ Is ook een van de redenen dat ik naar de 30 / 35 euro pm wil i.p.v 55. ( en aangezien ik vorige maand een X1 heb gekocht heb ik dat ook niet haha )
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja snap ik nou zal even met je mee kijken of ik ook nog ergens een wat meer high-end toestel wat ook betaalbaar is voor je kan vinden.
     
  9. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Thanks, ben zelf ook nog aan het zoeken. Liefst pak ik gewoon een abbo voor 1 jaar op zo'n WP8 te proberen. Als het niet bevalt wil ik er niet 2 jaar aan vast zitten zeg maar. Zat ook te kijken voor Android maar dan kom ik al snel bij de Samsung S4 uit, heb nu de S3 en op de milimeter dat hij groter is en dat hij 4G heeft is er weinig verschil qua gebruikers ervaring. En vind nieuwe dingen meestal wel leuk haha
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    S4 is een aardige verbetering t.o.v. de S3 hoor.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja dat is zeker zo, mijn vriendin heeft er een. Maar interface is het zelfde, hoe het werkt etc, het is niks nieuws. En ik vind juist het nieuwe altijd leuk, Mijn telefoon reeks = Nokia -> Samsung D66 -> Nokia N95 -> Sony ericson -> Iphone 3GS -> Samsung S3

    Wellicht nog wat telefoons tussen door als er een kapot ging maar dit is hoofdlijn. Elke keer wat anders, andere interface, andere GUI etc. Maar ik weet dus niet hoe WP8 is en daarom wil ik niet gelijk 2 jaar pakken.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe zet je 'mobile data aan uit' bij quick action menu? Bij mij staat hij er niet tussen!
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Waarom zou je dat in quick action willen? Je hebt daar immers een hele mooie live tile voor Data Sense.

    Edit: oeps ik las je post verkeerd. Ik snap nu wat je bedoelt, dat kan inderdaad momenteel nog niet.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2014
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    In hoeverre zijn bij de lumia's nog andere behuizingen te koop, binnenkort schaf ik een 635 aan maar zijn ze alleen nog maar beschikbaar in het zwart of wit. Gek genoeg wil ik best wel zo'n kek kleurtje hebben (:+), is dat later te vervangen?
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik heb mijn kekke kleurtjes gekocht op eBay. Zijn wel beschermdingen met screenprotector
     
  16. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke, weet iemand waar files staan in je telefoon van apps. Als ik met een usb de telefoon verbindt aan mijn computer kan ik eigenlijk helemaal niks zien in mijn telefoon.

    Ik heb namelijk een interview opgenomen met mijn telefoon met de Cloudrecorder APP (vind eigenlijk heel raar dat er automatisch geen recorder opstaat..?). Met deze app kan je meteen je file online zetten op soundcloud. Maar ik denk dat het bestand te groot is want hij sluit meteen de app af als ik op uploaden druk :F:

    Kijk nu in mijn storage sense.. bestand dat ik heb op genomen is zo rond de 70 MB..
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2014
  18. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kun je het bestand met die app exporteren naar je muziekbibliotheek? Je kan er niet zomaar bij vanuit je pc, omdat het nu nog appgegevens zijn en niet een audiofile. Zelf gebruik ik Recorder Pro, daarmee exporteer ik het bestand naar OneDrive of als audio bestand op m'n telefoon.
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd raar dat ze heen helemaal verwijderd hebben, er is ook niks mis met de versie nu (kleine 8.1 bug met notificaties, maar strekt echt niks voor)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina