1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.117
  2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ga ik doen, maar kan je dan echt met meerdere ten strijden gaan.

Mijn opstelling is trouwens niet goed. Ik dacht dat je boven in de hoek geen mannentjes kan neer zetten, wel dus. :p
    Ik zie ook vaak als ik word aangevallen de zelfde strategie van mensen, die arrow mannetjes met minimaal z'n 6e neer en die schieten echt alles overhoop, alleen die katapult kan er wat tegen doen.

Volgens mij kan je geen troopen verwijderen, gewoon aanvallen :p

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik had je eerst denk ik verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde als je een unit deployed dat je hem nog wil verwijderen. Dat kan wel. Maar als hij eenmaal gedeployed is dan kan het idd niet meer dan moet je idd gewoon vechten en kan je na afloop gewoon weer nieuwe units kiezen.

Ik dacht dat je dit bedoelde...

En helaas kan je niet te samen de strijd aangaan maarja het is meer dat we dan een soort van samenwerken hebben van de kroontjes. Op zich hadden ze er wel meer mee kunnen doen met dat alliance gebeuren... misschien komt dat later nog.

4. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja, gewoon een keer aanvallen. Heb je zo te zien nog niet gedaan, als ik zo bij je kijk Willem.

Is best grappig om bij andere mensen te kijken hoe zij attack of hun verdediging het doet.
    Net ook bij Excess-Denied gekeken, sorry maar hilarisch hoe jij Player747272959 hebt aangevallen :lol:

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja ik doe iets goed fout :p Is best lastig op de hogere rankings. Aan het begin ging dat aanvallen echt Super nu niet meer. Achja blijf proberen zat tegenstanders hehe. Alleen die gasten in andere Alliances hebben gewoon al +1000 kroontjes sommige niet normaal man.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  7. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Kan niet op mijn telefoon :'-(

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Wat voor een toestel heb je?

Als er staat "Deze app is niet beschikbaar voor uw apparaat"
    Dat kan kloppen omdat de app hier in NL nog niet te downloaden is, deze wordt geleidelijk uitgerold.

Zolang je maar geen 512mb toestel hebt kan je hem gewoon spelen.

"Unfortunately, the Windows Phone version does not currently support 512 MB devices. Hopefully this will be dealt with in a future update. If the game doesn't show up on your device, you might want to wait as it might still be propagating in the store fronts. Will you be getting this game and making your dream zoo?"

Edit: haha ik denk niet dat dit de bedoeling is.

Laatst bewerkt: 13 okt 2014
  9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Sinds vandaag in het bezit van een Lumia 830. Ik voel me meteen thuis met deze telefoon. Super fijn formaat ook! Ook een lekker simpele interface, i.t.t. Android.

Excess-Denied vindt dit leuk.
  10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Laatst bewerkt: 14 okt 2014
  11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Zou op zich geen slechte keus zijn voor als ze nog verder willen groeien en het is dan ook goede concurrentie tegenover de Lumia reeks die nog steeds heer en meester is als het om verkopen gaat op WP. Had gelezen dat het erg goed loopt met de toestellen op Android en hun horizon verbreden kan dan geen kwaad.

Zoo Tycoon is trouwens in BETA versie en US only. De game stikt nog van de bugs en fouten... zoals ook te zien is aan de screenshot die ik hierboven poste.

Ik ben ook benieuwd wat Windows 10 gaat doen voor Windows Phone, op zich kan een WP8.1 toestel naar mijn inziens gewoon ge-upgrade worden naar 10 want WP8 heeft al dezelfde kernel als Windows 8. Maar misschien komen ze dan weer met hele andere hardware eisen zal mij ook niks verbazen helaas, we zullen het zien in 2015.

13. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Vooral de ligging in de hand is erg aangenamen en dat metalen frame maakt dit toestel echt subliem en premium! Ik vond de Xperia lijn al erg stevig aanvoelen, maar dit is echt fantastisch! Daarbij is de accu ook verwisselbaar t.o.z. van andere 'metalen' toestellen.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die accu verwisselen vind ik ook echt een + punt t.o.v. mijn 920. Lumia toestellen voelen idd al snel aan als premium komt omdat ze over het algeheel niet zo heel licht zijn zoals bijvoorbeeld die Samsung Galaxy toestellen die totaal geen premium look / feel hebben. Maar leuk om te horen dat het een goed toestel is, zeker ook een die ik graag zou willen kopen. Alleen mijn 920 doet het nog erg goed eigenlijk al is de accu wel snel leeg maarja...

15. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Zijn jullie telefoons ook in de afgelopen twee uren constant aan het synchroniseren? Ik krijg soms een synchroniseringsprobleem, waarbij Outlook niet kan communiceren met een bepaald adres van Microsoft.

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Niet opgelet eigenlijk maar idd. Zal wel een probleem bij MS zijn met de servers... niks ergs. :) Ik krijg namelijk wel gewoon mijn nieuwe mail binnen op mijn telefoon... op alle verschillende mailboxen die ik gebruik.

17. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Shit. Ze hebben met Age of empires mijn strategie gepatcht. Nu moet ik een andere manier zoeken om het kasteel neer te halen. Eerst deed ik altijd 6 paarden met die knots er op afsturen terwijl alle defence nog overeind stond. Nu met zelfs 7 paarden was hij nog niet eens op de helft :p

Bijna 400 kroontjes.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Bummer!

Vind het een leuke game, zit nu in Age V ook. Redelijk goede defense, win meestal tegenwoordig.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    =( Ik sta onderaan... en dat terwijl mijn defense de beste ooit zou moeten zijn.
    Ik ben ook amper nog aan het vechten meer aan het upgraden.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Onderaan waar?

Ik ben ook veel aan het upgraden, Mills allemaal op lvl 5 en nog twee Farms te gaan en dan die ook.

Deel Deze Pagina