1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, hier nog een interessante roadmap van MS: (wat die naam verklaard)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt.. Het maakt mij niet veel uit. Hoe de telefoon gebrand wordt als de telefoon maar doet wat ik nodig heb :+

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat vinden jullie van deze setup? Heeft iemand nog tips? Heb 'm net aangepast en m'n idee is als volgt:

Zuidoost: door de dubbele muren kan je niet vanaf deze kant aanvallen. De katapulten staan dicht bij deze muur om de kans dat ze aangevallen worden te verkleinen.
    Zuidwest & noordoost: identieke layouts, behalve dan de Engineer Trap, kan er nog maar 1 van ouwen. Het idee is dat je hier veel verdediging hebt omdat 't beste punten zijn om aan te vallen (maar 1 muur).
    Noordwest: hier wordt de productie beschermd, en het staat ook nog eens in de weg én met extra muren een dubele verdeding naar de Keep toe. Als je daar door wilt duurt het lang en wordt je op een gegeven moment belaagd door torens en katapulten.
    Centraal: alle opslag heb ik dicht bij m'n Keep geplaatst, zodat het moeilijk is om resources te looten. Dat haaaaaat ik.

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Die engineer trap staat verkeerd. Daar wordt al zo goed verdedigd dat mensen waarschijnlijk geen katapult oid daar neerzetten. Ik zou die zetten noord west of anders zuid oost.

Mijn tactiek op jou zou zijn noord west zo'n ram neer zetten eerste muur neerhalen en tweede muur met die ondergrond gaande hero (misschien wel beide muren met hero aangezien ik twee keer die ability kan doen). Daarna paarden rush naar catapult en torens en uiteindelijk die knights naar de keep sturen.

Edit: Je hebt ook geen mannetjes op je muren staan. Daar kan je boogmannen of knights opzetten. Met knights kan je die gele mannetjes tegen houden die gaan dan op de muur vechten ipv naar beneden te sliden.

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Thanks man. Die hero heb ik ook, erg handig. Maar, als hij iemand onder de muur door is, kan hij toch niet zo veel? Hij gaat keihard dood dan denk ik, of niet?

En trouwens wat rammen betreft: als ik m'n rammen een muur laat aanvallen waar torens zijn, verliezen ze altijd van die toren... daar nog tips voor?

6. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Eerst Knights neerzetten die vlak bij de toren de muur laten aanvallen en dan valt de toren die poppetjes aan en kan je ram rustig zijn werk doen.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    @hayabusa halo OK. Moet nog altijd een Stable bouwen... hebben die Knights zoveel HP dan?

Zie hier onder kleine update:

Door de beperkte range van de Crossbow Tower heb ik ze maar aan die andere kant gezet. Mét de Engineer Trap. En dan afwisselend een stuk muur (irritant om te klimmen voor de Ladder Invaders) en daar naast steeds een Caltrop.

8. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Nee, niet echt veel hp maar wel extra defence bonus tegen torrens.

Kijk nog even mijn eerste post van toenet had een edit in gedaan met mannetjes op de muren.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja die was ik vergeten. :p Heb er net boogschutters op gezet. Doe ik altijd eigenlijk. Maar jouw suggestie is Infantry?

10. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Euhm. Ik weet niet wat beste is. Maar heb voor mijn opstelling infantry op de muren gezet. Geen idee wat bowman precies doen. Doen volgens mij nauwelijks damage, maar dat kan ik ook verkeerd hebben.

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Het valt mij op dat hier de afgelopen 4 pagina's aardig off topic wordt gediscuteerd.
    (en niemand grijpt in)

We hebben het in dit topic over een spelletje... (daar zijn toch andere topics voor)

Maar goed Ik hoorde alweer dat Nokia over 18 maanden gaat terug komen... wat vinden jullie daarvan?

12. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Waar heb je dat gehoord? :D

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Het is toch een WP-spelletje, dan moet dat wel kunnen vind ik.

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het gaat toch gewoon over Windows Phone waar maak je je druk om? Het is gewoon een uiterst vermakelijk spelletje. ;) Laat ons lekker.
    En Nokia ze maken nog hele sterke dumbphones en zijn nóóit weggeweest dus ook daar weet ik niet waarom je je druk maakt...

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Maar waar wil je nu weer heen dan dat we het over dit nieuws gaan hebben?
    http://tweakers.net/nieuws/99277/no...tes-en-handelsmerken-maemo-aan-community.html

Of over geruchten als dit...
    http://wmpoweruser.com/nokia-hints-at-returning-to-the-smartphone-market-in-2016/

Dat is totaal niet interessant voor mensen met een Windows Phone. Wij kijken namelijk met smart uit naar volgend jaar, het jaar 2015 wat Windows 10 gaat brengen voor Windows Phone. En dát is veel belangrijker... we leven immers nu en niet in 2016. Er is gewoon bar weinig nieuws te melden.

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb gewoon nooit goed begrepen wat Microsoft nu precies met Nokia wilde (naar mijn idee kapot maken) Waarom koop je anders een naam? en doe je er niks mee?

Ik ben ook benieuwd naar windows 10 i.c.m. Windows phone
    (heb windows 10 even gedraait en vond het zeker weer vertrouwd aanvoelen.. )

En had ook gehoopt er meer over te lezen in dit topic maar dan gaat het over een game. Dat valt mij dus wel op er komt nog weinig informatie naar buiten.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Best toffe reclame van Microsoft, al is het geen product wat ik zou kopen. Sowieso geen smartwatch, wel tof die Cortana functie i.s.m. Windows Phone.

Deel Deze Pagina