1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is er eigenlijk een app waarmee ik fotos kan bekleuren? Kom alleen maar edit apps tegen waar je leuk een filter man toevoegen.

Gebruikte eerst snapchat maaja

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  3. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Ja zoals dit dus. Zo kleuren gewoon zoals die R

4. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Afgelopen zaterdag m'n 1520 laten vallen, fikse barst erin en n kapot touchscreen. Gelukkig nog voor de kerst kunnen laten maken. Alleen nu beginnen de functie knoppen kuren te vertonen (back toets verlicht niet) en de selfie-camera doet t niet (in de winkel ook niet gecontroleerd overigens). Sws dat ik terug ga naar de winkel maar heb ik wel n poot om op te staan? Is misschien niet t juiste topic maar wist niet waar ik t anders kwijt moest :+.

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja lastige situatie je zou contact kunnen opnemen met Nokia hierover. Alleen waarschijnlijk heeft het er allemaal mee te maken dat je hem hebt laten vallen maar het is altijd te proberen. De laatste keer dat ik iets met mijn telefoon had ben ik heel goed geholpen door Nokia. Daarnaast idd eerst even terug naar de winkel en aangeven dat ze hem nog niet goed geifixed hebben.

Laatst bewerkt: 27 dec 2014
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De winkel waar ik de mijne ooit heb laten mken gaf me gewoon een halfjaar - jaar garantie. Dus gewoon even terug gaan

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ok, ik zit nu even goed te kutten met het wijzigen van mijn ringtone. Ik wil een gedownloadde geluidsbestand toevoegen maar krijg deze niet ingesteld als ringtone.

Plaatsen in mapje ringtones werkt niet. Plaatsen in de map muziek en via de app Ringtonemaker werkt ook niet, aangezien ik het bestand dan niet kan vinden.

Het gaat overigens om een muziekbestand geript via youtube.

8. Ironstar

Ironstar Active Member

Leuk Bevonden:
    62
    @Sostic Bestandsextensie wel goed? .mp3 en niet _mp3
    Locatie Intern of op SD geheugen? PC speelt wel bestand af?

Sostic vindt dit leuk.
  9. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Och wat knullig, het was inderdaad een verkeerd bestandsextensie. Heb 'm omgetoverd naar de juiste .mp3 vorm en nu doet die het wel.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Als je snel bent moet je nu nog even deze app downloaden hij is tijdelijk gratis! Kan je heel gemakkelijk tekst op foto's zetten!

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Gouden Lumia 830 en 930 voor de liefhebbers.

"
    The Lumia 830 Gold is expected to be available in black and white in February. This smartphone can be purchased in select countries in Europe, Asia Pacific and China, and India, the Middle East and Africa. The price will vary by region and operator.

The Lumia 930 Gold will be available in black this week and in white towards the end of January.

This smartphone can be purchased in select countries in Europe, Asia Pacific, the Middle East and Africa and China. The price will vary by region and operator."

Lumia 930

Lumia 830

Hopelijk snel meer info over nieuwe toestellen!

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wacht lekker op een waardige opvolger voor m'n 920 :)

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Uhuh me too...

Ik lees op wpcentral ook veel mensen die na al die tijd nog heel tevreden zijn met hun 920, het is ook gewoon een top toestel zowel qua design als specs. Helaas had ik pas wel iets raars waardoor ik mijn toestel moest resetten (alles weg) de power button/lock button deed het niet meer. Super irritant was dat want je kon hem niet meer in je broekzak stoppen want het scherm bleef aan, nu na dat resetten is het weer helemaal in orde gelukkig dus geen hardware probleem maar iets in de software. Geen idee...

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben nog steeds erg tevreden over m'n 920, heb hem net terug van de reparatie dienst en heb een nieuw scherm en alles dus ik kan weer een tijdje vooruit, je merkt toch wel echt dat het een high-end toestel is als ik nu m'n 630 weer oppak.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja vooral door het ontwerp en de materialen die gebruikt zijn. Ik vind ook het gewicht echt aanvoelen naar kwaliteit, tegenwoordig moet alles super licht zijn dat vind ik juist niet echt premium aanvoelen. Hij kan ook goed tegen een stootje en vind het Gorilla Glass ook zo mooi dat het er echt bovenop ligt.

Edit: Check dit vette concept! :cool: Ik zou het niet erg vinden als deze in de winkel lag haha

Laatst bewerkt: 8 jan 2015
  16. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Raar probleem, mijn lumia 930 maakt geen connectie meer met mijn wifi thuis, met andere wifi verbindingen doet hij het wel.
    Tablet en console zijn wel verbonden met het wifi netwerk.

Iemand enig idee? Zou een reset van het toestel helpen? Zou dit wel als laatste middel willen gebruiken.

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Al geprobeerd de wi-fi op het toestel uit en dan weer aan te zetten?

18. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    jep, al meerdere keren geprobeerd. zal eens zien of een reset van de modem werkt.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Uiteindelijk zal een factory reset het ook wel oplossen maar dan ben je alles kwijt (als je geen gebruik maakt van de cloud).

Volgende week speciaal evenement rondom Windows 10 op Windows Phone! Benieuwd eindelijk eens echt spannend want we hebben tot nu toch nog niks gezien van W10 op WP. Meestal lekken er altijd dingen uit bij zulke evenementen (vooral bij MS) al ver voordat het evenement is, wat altijd erg jammer is. Ditmaal niks! Oftwel spannend volgende week 21ste als ik het goed heb!

20. hayabusa halo

Leuk Bevonden:
    253
    Nog een hele week om te lekker :+

Hoezo kan ik niet op whatsapp drukken? Ook na aan en uitzetten..

EDit: opnieuw geinstalleerd. En kon gelukkig al mijn gesprekken restoren :)

Laatst bewerkt: 13 jan 2015

Deel Deze Pagina