1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Oei spannend dus hoe het gaat worden :p

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet of ik die beta/alpha ga installeren althans niet gelijk want heb naast mijn 920 geen smartphone die hem kan vervangen zodra het misgaat. Ik wacht dus denk ik wel even voordat ik het ga proberen, heb naast mijn privé telefoon alleen een non-smartphone oude Samsung maar dat is mijn werk telefoon.

3. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Er is een hele gave app uitgekomen vandaag waarmee je je Windows Phone nog unieker kan mee maken. TileArt heet het en werkt met PNG'tjes op het Parallax gedeelte, de video hieronder laat goed zien wat je ermee kan.

Download HIER

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tof tof, nu nog een leuke thema maken :eek:

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Verticale Live Tile (W10 of W8.1 is niet bekend), was getweet door een MS medewerker.

BTW... we hoeven vandaag geen Windows 10 te verwachten.

Microsoft's Gabe Aul puts the situation into words better than any of us here ever could.

"@doctuitt LOL, you might be overdoing it a bit. Just sayin'. We're working on it, but the rumors of the 4th are just rumors."

So, there's that.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Er zijn al wat mensen die de Windows 10 preview hebben, zal niet lang meer duren. Applist heeft nu ook een transparante achtergrond.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
  8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ben benieuwd of de snelheid van mijn 920 een beetje verbeterd

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zou fijn zijn ja.

Ik merk eigenlijk pas de laatste maanden dat hij echt traag geworden is, heb 'm vanaf launch.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ik betwijfel het hoor of Windows 10 sneller gaat draaien op de 920 als 8.1 het is immers een telefoon van meer dan 3 jaar oud.
    Maar idd ik merk ook dat sinds 8.1 het iets trager is geworden vooral het opstarten van apps merk je dat. Het Homescreen en navigeren door alles heen is nog steeds wel heel erg snel bij mij.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Wie weet dat ie wat stabieler is maar sneller... tsja laten we daar nu maar niet vanuit gaan.

Ben wel erg benieuwd naar hoe alles nu gaat werken en hoe groot het verschil tussen WP 8.1 en Windows 10 gaat zijn.

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd ik vind ook na die presentatie dat er nog heel veel onduidelijk is maar ik ga er vanuit dat op of voor Build 2015 er meer duidelijk wordt over Windows 10 phone. Er schijnt een roll-back functie in de preview versie te komen dus dat is fijn als het allemaal nog niet echt vloeiend loopt die beta.

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ik test Windows 10 eerst wel lekker op m'n 630 en mijn 920 blijft nog gewoon even 8.1.

14. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
  15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vandaag komt de Windows 10 Preview voor Phones. :) Is bevestigd!

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik heb een vraag aan jullie. Sinds kort is het ringetje van de koptelefoon van mijn Lumia 830 eraf "gebroken". Ik merk dat de connector van de koptelefoon hierdoor wat minder stabiel zit en dat er op sommige momenten zelfs sprake is van lichte ruis. Ik vroeg me af of dit bij jullie herkenbaar is en daarbij of het mogelijk is om mijn telefoon op te sturen naar Nokia, in plaats van T-mobile? Ik heb een abonnement bij T-mobile afgesloten, maar als ik hun garantievoorwaarden lees schrik ik er behoorlijk van. Klinkt als een soort stoepgarantie als je het mij vraagt. Onderzoekskosten, evt. reparatiekosten etc. Het gaat werkelijk nergens over. Weten jullie of het dus mogelijk is om het toestel naar Nokia te versturen, het is echter geen los toestel!

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Vandaag de Lumia 630 voor mijn pa gekocht. Leek me voor 99 euro een leuk instap modelletje :) Ben benieuwd.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Kan je gewoon terug naar Nokia sturen een vriend van mij had ook ruis door de ingang van de koptelefoon is 2 keer heen er weer geweest bij de derde keer eindelijk goed. Gewoon Nokia proberen als hun niks kunnen of willen doen T-mobile.

De 920 zat nog niet bij de eerste lichting van Windows 10 Preview toestellen maar had het sowieso nog niet geprobeerd schijnen nog al wat problemen te zijn zie ik op Windowscentral.

Laatst bewerkt: 12 feb 2015
  19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Thnx! Ik heb inmiddels het ringetje op de een of andere manier terug kunnen plaatsen. Even kijken hoe het morgen gaat met het fietsen. Staat bij jullie Lumia's de connector van de koptelefoon ook lichtelijk schuin als jullie de koptelefoon aan de telefoon hebben gekoppeld?

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Prima toestel, zeker voor die prijs.

Deel Deze Pagina