1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista voorproefje

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door daantjuh_15, 3 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

ja maar ik heb ook nix aangeklikt, ik zal eens een prt screen maken van hoe het er nu uitziet..(ik heb nu BTW wel de X360 theme dus daar hoef je neit op te letten):

welke ctrl, alt shift moet ik dan inhouden? en het is tog NUL hè of o?

Laatst bewerkt door een moderator: 3 jul 2006
  2. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    druk op ctrl + alt + shift+0 ..............als je zo'n doorzichtig scherm hebt!!

kan zijn dat andere venster nog doorzichtig zijn, dan moet je het daar ook ff doen, maar dan blijft het ook zo..

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het net weg gehaald van me pc, what a piece of crap is dat toch. Me pc ging helemaal trippe en ik had alleen maar de klasieke toolbar, en hij liep langzaam. Niet installeren die rotzooi.

4. basovich

basovich Guest

doet hij niet :confused:

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nul ja

6. basovich

basovich Guest

hoe heb jij hem weggehaald :confused:..? met wat voor naam heb jij hem op de C schijf opgeslagen of wat was de vaste naam?

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ging naar confugiratie scherm en dan windows vista pak deinstalleren. En dan ben naar een vorig herstelpunt gegaan, die heb jij ook die maak windows automatisch aan. En dan opnieuw starten

8. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    oke nogmaals voor de gene met doorzichtige vernster: linker crtl + linker alt + linker shift + NUL

dit MOET je doen als je het venster voor je hebt

9. basovich

basovich Guest

als ik dan bij software kijk krijg ik deze map (die me niet bekend voorkomt):

windows XP service pak 2

moet ik die verwijderen want windows vista pak staat er niet tussen

over welk venster heb je het dan, als ik dus diut topic venster voor me heb en ik de dus ctr,alt,shift en 0 dan doet hij nixx:confused:

10. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    nej service pack 2 moet blijven staan, gewoon naar configuratiescherm > software, dan staat die daar ergens bij en dan verwijderen..maar heb je geporbeerd wat ik zei met dat scherm...want dan doet die het goed hoor

11. basovich

basovich Guest

ja al 10029239x maar ik start mijn pc eens opnieuw op en kijken wat er nou is want ik heb bij mijn documenten al die windows vista verwijdert dus zal het dalijk wel zien.

12. daantjuh_15

Leuk Bevonden:
    0
    oke, ummh ff kijke...beneden recht in dat balkje, heb je als het goed is zo'n icon met 3 blokjes, rechtermuisklik daarop en dan settings, daar kan je taskbar transparency instellen, moet je gewoon helemaal blauw maken, dan word dat balkje beneden teminste niet doorzichtig en dan staat er ook keyboard shortcuts...en kan je dus instellen welke knoppen je moet instellen, want je kan dus bevoorbeeld zeggen van: 0-9 en dan met alt + crtl+ shift indrukken.
    0 - is gewoon normaal
    9 - ietsje doorzichtiger
    8 - nog doorzichtiger
    enz enz...snap je?...maar kijk daar maar ff

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    nee die moet je niet verwijderen hij moet er ergens in die lijst staat.

14. basovich

basovich Guest

nja laat mar hij doet het bij mij wel goed en de code: alt, ctrl, shift en 0 doet het ook duss..:)

15. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Quoted.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina