ik vind het wel jammer dat ze de naam van longhorn hebben veranderd in vista vond longhorn leuker en origineler klinken...
Ze zullen we een of andere marketing achtige reden hebben....vista is makkelijker om uit te spreken dan loonghhh-hooorrnnnn
mja sorry hoor, je kan met mac os nog niet eens de helft van wat je met windows kan. Het is allemaal zwaar simpeler enzo maar je kunt er niks mee en ik heb ook een apple laptop ja!! Dus zeg niet dat ik het niet ken. Maar windows is 100x gebruiksvriendelijker en mooier/makkelijk/beter in gebruik. Waarom zeikt iedereen altijd zonder windows zaten we nog in het stenen computertijdperk!!!
is het aanbevolen dat je 1gb ddr gehuegen nodig hebt voor windows vista.....als ja dan is dat wel veel vind ik want ik heb maar 512mb ddr geheugen maar veder zou het bij mij probleem loos lopen maar ik denk niet dat ik het ga halen ik ben tevreden met XP.
Jah het is aanbevolen: " And while 512 MB is great for many scenarios, more advanced users will want 1 GB of memory or more." bron: microsoft (zie link in een van mijn voorgaande posts)
dat is wel veel maarja ik ga denk ik nog wel anderhalf jaar het me XP doen maar als je gewoon toch je hw op je pc voor school maakt of msnt dan is toch 512 mb voldoende
Jah natuurlijk is het voldoende voor hw enzo De 1 gb geheugen is vooral voor mensen die zeg maar veel met programma's werken die je geheugen vreten bijv: Photoshop, Websphere, etc.
Ik denk dat deze Video genoeg zegt over Mac OS X versus Vista http://homepage.mac.com/vito/real_vista_episode_1.mov En dat is nog maar het topje van de ijsberg mensen. Mac OS X Tiger heeft (bijna) alle functies die natuurlijk in Vista komen, maar ik kan ze lekker al beruiken Verder vind ik de vergelijking Mac vs Merkloze PC totaal niet op z'n plaats. De Mac zal het sowizo altijd winnen, vooral met de nieuwe Intel Macs!
En dan te bedenken dat Apple waarschijnlijk dit jaar met een nieuw besturingssysteem komt, loopt Apple weer een stapje voor op M$. Edit: Sorry, kon het niet laten.
Wat een matig gifje met foutmeldingen die praktisch nooit voorkomen. De tijd dat MacOS nooit crahste en Windows heel vaak is al een tijdje voorbij hoor, WXP crasht bij mij ook nooit.
Jongens, ik wil hier niet het modje spelen hoor..maar het gaat hier over WINDOWS, en niet APPLE, dus alsjeblieft...hou op met die apple zooi, die discussie houdt toch nooit op? Laten we het over vista gaan houden
de layout van Longhorn (Vista is een zuignaam) is overgenomen van Apple, idem als de icoonafwerking... dit gezegd zijnde... nou ik denk niet dat ik ooit naar LH overstap, ik ga ofwel eerder een apple halen ofwel linux. De nieuwe Suse is niet mis. Maar diene LH... ik weet het niet, ik heb de beta al zien draaien en de vormgeving enzo staan me totaal niet aan. Hopen dat ze al een hoop lekken hebben kunnen dichten. En dan is er nog het prijskaartje WinXP multilanguage kost nog steeds 140€ dus wie weet hoeveel den LH wel niet gaat kosten, als het te duur is dan heb ik het er zeker niet voor over. ..
M$ heeft alle VIsta Skins voor Xp gebanned. Ik denk dat ze bang zijn dat mensen erachter komen dat Vista niet eens zoveel nieuws te bieden heeft als je verder dan het nieuwe uiterlijk probeerd te lijken.
nou dan maar hier: http://www.microsoft.com/windowsvist...y/preview.mspx Hier kan je windows vista beta downloaden, maar heeft iemand hiet ervaring mee? Heeft iemand hem geinstaleerd? Ik ben hem aan het downen maar ik wil heb eerst al mijn belangrijke muziek en bestanden op een externe harde schijf gezet, en herstel cd's gemaakt, als ik vista er dus wil afgooien. Maar heeft iemand nog advies?
media center werkt nog niet voor NL .. verder zijn er een hoop progjes die nog niet goed draaien ... maar verder is het wel leuk om er even mee te spelen