1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door soccer2005, 5 jan 2006.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Ik draai de Ultimate beta, met 512ram en draait lekker hoor.

Heb wel iets koeten veranderen in de instellingen zodat het sneller draait. Iets met monitor extenden ofzo.

Kan ik gelijk mijn vraag stellen. Als ik afsluit blijven die instellingen niet bewaard :confused:

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij hem? :) En zit er geen media center in?

3. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hoe is die nieuwe beta van vista eigenlijk? draait die stabiel?
    (my specs: intel celeron 2,8 ghz, 768 MB RAM, 128MB Graka 6200 @ 6600 speeds)

edit// ik las dit nog op de site Time-limited software
    Windows Vista Beta 2 (and RC1) is time-limited, pre-release software that will expire on June 1, 2007.
    , kan je het dan niet langer gebruiken op die datum :eek:

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  4. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    De specs van Vista zijn aanzienlijk hoger dan wat jij op dit moment hebt staan. Ondanks dat sommige mensen aangeven dat het wel draait met 512MB, zou ik zelf in ieder geval niet de gok nemen om met minder dan 1GB RAM aan de slag te gaan als je het echt goed wil testen.

En nee, na 1 juni kan je het schudden...

5. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    @rikkel,

Media Center zit er wel in, maar niet in het Nederlands.

@ryan23,

Op die datum verloopt je product key, en kan je hem niet meer gebruiken.

Voor een beta draait ie zeer stabiel! Ik heb hem nu op twee pc's draaien, zonder problemen of vastlopers.

6. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Grappig. Ik heb thuis een oude iMac uit 1999 en die draait Mac OSX Tiger volledig. Welliswaar wat traag, maar hij draait. Met Spotlight(super snel in je comp zoeken), Dashboard (widgets), expose (sneltoetsen om openstaande vensters te rangschikken. Dit zijn ook de Key-features van Windows Vista, maar als ik dit zo lees moet je niet proberen de gemiddele PC van 6 -7 jaar geleden van Windows Vista te voorzien. Ik begin me af te vragen waarom Windows zoveel kracht vereist. Ik snap dat je een dikke PC nodig hebt om van de grafische animaties te kunnen genieten van Windows Vista, maar die zijn ook uit te zetten. Dus waarom zijn die specs zo hoog?!

Microsoft verdiend die bakken geld van niet zozeer van de consument, maar van bedrijven die licentie kosten moeten betalen om Windows te mogen draaien. Het is al gebleken dat heel veel bedrijven nog niet eens de stap van Win 98 naar Win XP hebben gemaakt, dus laat staan dat ze massal hun PC's gaan upgraden om Windows Vista te kunnen draaien. Als je dan bedenkt dat verschillende Linux OSen al hun opmars maken binnen die markt, open-source zijn en waarvan sommige ook over de basis Vista functies beschikken zoals snel zoeken begin ik me toch af te vragen of Windows Vista wel een succes word.

Ik wil hier geen MS bash topic van maken, maar kan iemand me AUB uitleggen wat nou DE reden zou zijn als computer-gebruiker om je PC Vista Ready te maken?!...

7. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    @Velvet_Dark: als je een reden wil hebben, zou ik eens gaan Googlen naar Vista-topics. Eerlijk gezegd is dit topic niet van het gehalte waarmee iemand overtuigd kan worden, dus misschien een idee om sowieso de white-papers van Microsoft door te nemen en sites als http://www.tomshardware.com/2006/05/31/windows_vista/

8. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Die expose kan je met behulp van een of andere applacation ook op windows xp zetten?

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    k heb ook geprobeerd te downloaden, maar waar het bij Office 2007 goed ging, krijg ik nu als ik op de verificatie link klik de volgende melding:

:confused: doe ik iets verkeerd??

10. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
  11. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, als ik het geld had zou ik zeker een iBookje kopen.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    :) Geweldig GEWELDIG, maare hoe zit het met windos media center?? :confused:

13. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, dan koop ik er wel een latje van 256 (€25,-) erbij, dan heb ik 1x 512 + 2x 256, 1 gig totaal *)

14. Velvet_Dark

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heet nu MacBook en iseen stuk sneller geworden.

Anyway, Vista kan van mij de boom in. Het is niks nieuws onder de zon. Kost een hoop en vraagt een hoop.

15. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ff die Entbloess 2 gechecked, leuk progje maar bestaat er ook een gratis versie?

edit// heb al oplossing

16. Bowy3r

Bowy3r Yeh Sonsabitchers!

Leuk Bevonden:
    0
    MAAR

wisten jullie ook, dat als je een illegale dvd-tje erin stopt, je dvd-speler het niet meer doet? :) :):

17. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron :)?

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij mij niet hoor :)

Mediaplayer 11 ziet er beter uit :)

19. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan?

Een illegale DVD bestaat niet behalve als 'ie gekopieerd is door een of andere nietsnut die geen idee heeft wat RCE of CSS is. En daarbij is er op dit moment geen enkele mogelijkheid om een DVD online tegen een database aan te laten praten om te kijken of 'ie echt is. Waarschijnlijk heb je iets opgevangen op HD-DVD met HDCP-authentificatie...

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Weet iemand of dat ik ergens Vista WMP 11 .avi codecs kan krijgen want ik kan geen .avi filmpjes kijken ( Anime ).

Deel Deze Pagina