Mensen begrijpen het blijkbaar nog steeds niet. Deze Windows Vista Ultimate
Beta 2 versie is voor gasten die het willen testen, bugs zoeken e.d. Handig bijvoorbeeld als je winkelier (lokale ict shop) of IT professional bent. Maar
niet voor de gewone consument die het wel leuk lijkt om eens te zien waar iedereen het de laatste tijd het over heeft. Of misschien heb je een illigale Windows en denk je hiermee een legale te krijge. Be my guest maar daar is dit niet voor. Het is geen - ik herhaal het is geen - Windows XP vervanger. Ten minsten niet op het moment.
Er werkt immers nog gigantisch veel NIET en uiteraard bevat deze Windows nog altijd weirde fouten die de uiteindelijke versie (wel
)/niet zal bevatten.
Er zullen nu vast gasten het niet eens zijn met mijn verhaal, goed.. maar ik heb gewoon het idee dat iedereen em wil voor de gein of zoals gezegd voor het "gratis" krijgen van een Windows
Even over dat documenten probleem, je doet er uiteraard altijd goed aan om te back-uppen. Ook al installeer je geen Vista. Anyways, waar het om gaat is dat als je Vista installeert op een
aparte partitie (of totaal andere hard disk) er niet gek veel verkeerd kan gaan. Wil je "totale" zekerheid? pak dan een lege/niet gebruikte harde schijf, stop die in je pc en haal de stroom stekker/ide connector uit je bestaande disk. Installeer Vista. Klaar.
Klik om te vergroten...