Ik geloof het zelf niet, maar ik post dit dus van Vista \o/.
Heb bleek wel te werken met een driver van Ralink, alleen was er eigenlijk een "dubbele" instal nodig.
Ondertussen heb ik nog een vreemd, maar redelijk irritant en groot minpunt gevonden:
Toen ik die Ralink driver wou installeren gaf die altijd een foutmelding ivm Installshield. Toen besloot ik eens andere setups te testen. Daar hetzelfde, alleen vroeg die om het nog eens te proberen als administrator en toen werkte het wel.
Ik terug naar die instal van die driver, rechtermuis klik en uitvoeren als administrator. Zo werkte het dus wel. Het vreemste vanal is dat ik op het administrator account zit en de UAC uitstaat... .
EDIT: Nog iets ivm met dat "uitvoeren als admin":
Ik installeer FF 2.0 (welk Aero Glass ondersteund), klik op finish, komt er op dat het niet goed gelukt is en vragen ze of dat ik het als admin wil proberen (FF was daadwerkelijk niet geïnstalleerd). Ik doe dat en dan werkt het weeral wel.
Zeer goed dat het werkt, maar minder goed dat ik het 2 keer moet installeren. Ik had dit gisteren ook al mee gemaakt bij een codec packet. Ik hoop dat dit niet teveel voorkomt want ik wil niet alles 2 keer installeren, zeker geen games aangezien die wel ff duren.
Laatst bewerkt: 2 feb 2007