1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. nationalist

nationalist *

Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier toevallig iemand die zijn Wanadoo/Orange livebox op Vista heeft werken?Wil hier echt niet lukken,heb hier en daar al rond gekeken ook maar kom veelal uit op Franse sites haha helaas is me Frans bijzonder slecht:p

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar daar werkt vista wel mee, dat is nvidia's probleem

@nationalist, ik las @ tweakers dat je handmatig de juiste IP, subnet en gateway moet invullen

Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had de Home Premium geinstalleerd, op zich ging alles wel lekker... maar later een mp3 afspelen of een filmpje en toen ging het mis. Het geluid begint na 30 seconden te kraken en dat wordt vervolgens steeds erger en na dan nog eens 10 sec. stopt de hele mp3.

Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat zou kunnen komen door mijn geheugen van 512 MB.

Dus nu weer over op XP Pro... en de mp3's kan ik weer normaal beluisteren :D.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Draai nu twee weken Vista Ultimate op m'n desktop, en alles werkt tot nu toe naar behoren. Het enige probleem dat ik ben tegengekomen was het draadloze netwerk aan de praat krijgen.

Mja, elke PC is anders, en zo ook de gebruiker achter de PC. ;) De één heeft meer problemen met een OS dan de ander. :cool:

Tot nu toe vind ik het een erg fijn OS :thumbs:

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    We hebben hier ook Vista Premium besteld (€90 voor OEM versie dus dat viel nog wel mee), ik kijk er wel naar uit. Het lijkt mij wel mooi en een aardige verbetering. En éééééindelijk mediacenterextenderen met de 360 :cool:

Meteen 1gb erbij prikken (als het een beetje mee zit werken die ook nog met de oude 500mb) en hopen dat deze pc het een beetje trekt en dat alles nog soepeltjes blijft lopen. Draai geen zware toepassingen, gewoon huis tuin en keuken programma's. Als hij maar 720p kan streamen vind ik het best :D

6. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Net een nieuwe pc gekocht/gekregen, met automatisch Vista erop, ziet er wel smooth uit :).

Maar wat is nou het duidelijke verschil met XP?

7. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    beveiliging

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En meer applicaties (zoals drivers van de grafisch kaart) die niet meer op de kernellaag draaien. Dus de kans dat heel je pc zal vastlopen bij een een driver conflict ofzo is veel kleiner :).

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kom er net achter dat Ultimate Extra Pack of hoe dat wel niet mag heten niet op de Nederlandse versie te ndownloaden is. Dus maar bezig moet het (legaal voor iedereen begint te zeiken) downloaden van de Engelse 64x versie. Hopenlijk lukt het dan wel.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Welk Ultimate Extra Pack? Werkt het ook niet als je gewoon het Engels taalpakket download en installeert?

11. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    jup zou moeten werken

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat Vista een mooie Os is heeft geen twijfel. Echter in de voorwaarden staat bijvoorbeeld dat windows software gaat valideren en dat via de defender ongewenste software verwijderd wordt. Echter nergens staat gespecificeerd wat 'ongewenst' is. Verder gaat Vista je HD kwaliteit degraden als je volgens vista niet de juiste hardware gebruikt en zo zijn er nog tal van voorbeelden. Ik raad mensen echt aan de volgende link eens te lezen:

http://www.cs.auckland.ac.nz/~pgut001/pubs/vista_cost.html

en wat originaliteit betreft:

http://www.youtube.com/watch?v=MDNuq94Zg_8

13. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    haha, dat laatste filmpje :9

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jep werkt ook. Net getest en nu bezig met Poker (texas hold 'em). Mooie shit. Mja toch handig om die 64x engels te hebben:+

Ja nou weten we het wel. Microsoft steelt van Apple. Case closed.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt duidelijk mijn post plus de eerste link niet gelezen, daar was het me om te doen ;)

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221

Microsoft Windows Defender is een beveiligingstechnologie die helpt om Windows-gebruikers te beschermen tegen spyware en andere mogelijk ongewenste software. Bekende spyware op uw pc kan worden opgespoord en verwijderd. Negatieve effecten die worden veroorzaakt door spyware, zoals verminderde prestaties van de pc, irritante pop-ups, ongewenste wijzigingen in internetinstellingen en onbevoegd gebruik van uw persoonlijke gegevens, worden zo beperkt.

Door de constante beveiliging kunt u veilig gebruikmaken van internet. Meer dan vijftig verschillende manieren waarop spyware op uw pc kan worden geïnstalleerd, worden hierbij gecontroleerd.

Bij het bepalen van welke verdachte programma's als spyware worden geclassificeerd, spelen de deelnemers van de wereldwijde SpyNet™-gemeenschap een essentiële rol. Onderzoekers van Microsoft ontwikkelen snel methoden om deze bedreigingen te weerstaan. De updates worden automatisch naar uw pc gedownload, zodat u up-to-date blijft.

als je lager dan 800x600 draait ja, en dat doet niemand meer.

goh schaken ziet er hetzelfde uit, goh de kalenders lijken op elkaar, goh dat sidebar principe ken ik ergens van.

Pfft alsof een os daarom draait. Daarnaast zijn dat gewoon bepaalde standaarden die bewezen hebben functioneel te zijn. Waarom de basis veranderen als het goed werkt qua functie/layout.

Verder is het redelijk standaard anti drm gezeik van die kerel |:-

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gezeur over dat microsoft steelt van apple komt me echt zo de keel uit.

Tuurlijk, als apple een goed idee heeft moet je dat waar mogelijk overnemen, zou toch gewoon stom zijn om het niet te dien. Sommige dingen horen gewoon op een moderne PC, die functies had iedereen bedacht als de hardware er rijp voor is.
    Ik vind die vergelijkingen even stom als dat je van apple zou zeggen dat ze jatten omdat ze een monitor of een muis hebben. Of mischien zouden ze hun eigen internet moeten beginnen... Wat een onzin. Sommige dingen horen nu eenmaal op een pc thuis wie het ook als eerst in gebruik neemt.

18. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ej ik ga daluk windows vista home basic ga halen maar voordat ik dat doe wil ik graag weten of het op men pc wel kan: dit zijn de specs van mijn pc
    3.4 gh p4
    250 gb
    512 mb ddr3 (dit is volgens mijn wel een probleem)

wat denken jullie zal windows vista wel of niet kopen met deze pc?

19. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geheugen wordt idd wel een probleem als je vista voluit wilt draaien. 1024 mb wordt aangeraden en ik hoor de laatste tijd ook vaak dat hij eigenlijk het soepelst loopt op 2048.

Ik ben zelf van plan een nieuwe pc met vista te kopen. Ik wil daar een Intel core 2 duo, maar wie weet vanaf hoeveel Ghz vista voluit kan draaien? Ik speel geen games op de computer maar heb wel regematig veel media programma's op staan. Is dan 1.84 genoeg of moet ik voor 2.13 of 2.4 gaan?

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik type dit iig vanaf mijn nieuwe linux-ubuntu os. Ik heb nu een dualboot met xp en ben van plan definitief over te stappen. Bevalt me prima, kost uiteindelijk iets meer tijd, maar wel veel meer vrijheid

Deel Deze Pagina