hey allemaal ik heb net vista.. en die cd wil ik graag op me externe harde schijf zetten.. alleen als ik hem er naar toe wil kopieren geeft hij meldingen van 'ongeldige DOSFUNCTIE" ik wil hierna mijn pc formateren en via mijn externe harde schijf windows vista installeren.. kan iemand mij helpen hiermee.. wat ik allemaal moet doen om dat allemaal te bereiken
Kijk uit met installeren van externe media; dat wil nog wel eens niet goed gaan en dan zit je met een geformatteerde (interne) HDD. Kijk anders ff op http://www.windowsconnected.com/blo...05/creating-a-bootable-winpe-2-0-usb-key.aspx voor meer info.
Nou, na de installatie van Vista liep het toch allemaal minder soepel dan ik dacht. Norton liep moeilijk te doen, ik had geen geluid, mijn Catalyst Control Center was maar voor de helft compleet (ofzoiets)....maar inmiddels loopt Norton weer als een zonnetje, ik heb weer geluid, CCC is weer normaal. Het enige wat nog niet helemaal vlekkeloos wil werken is CrossFire, daarnaast heb ik het idee dat m'n kleuren iets valer zijn dan dat normaal gesproken het geval is. Afijn, kleinigheidjes die ik nog maar even voor lief neem aangezien het OS nog niet zo gek lang op de markt is. Ik heb er wel vertrouwen in dat de ondersteuning mettertijd beter gaat worden, zoals het altijd gegaan is. Vind de nieuwe interface in ieder geval erg leuk, en ik ga straks Halo 2 en Shadowrun maar eens installeren
Wat heeft MS ermee te maken? Al de problemen die je nu nog hebt liggen aan de drivers van je grafische kaart... . Maar binnen een paar maand zouden die driver toch wel "perfectie" mogen naderen, mag ook wel na een half jaar.
Heb m'n post al ge-edit Jullie moeten eens leren niet zo snel op mij te reageren aangezien ik mijn posts 9 van de 10 keer nog even nalees en meestal nog iets aanpas :b:
Moet jij eens leren je post na te lezen vooraleer je hem post (daarvoor dient de voorbeeld functie) .
Maar....maaar....oke je hebt gelijk. En eerlijk is eerlijk....na vanaf een uur of 7 vanaaf te hebben geklooid met Vista, is een potje Halo 2 op het eind toch wel weer bevredigend
Is er nu een merkbare vertraging tussen XP en Vista? Anders kkop ik samen met een nieuw meoderbord ook Vista, i.p.v. dn nog eens Vista appart te moeten kopen Edit; In games, bedoel ik dus. Nouja, eigelijk alles
Vertraging in wat? Want m'n Vista start véél sneller op dan m'n XP terwijl XP het waarschijnlijk in games nog altijd iets beter doet.
Same here. Was laatst bij een maat van mij en die was behoorlijk aant klagen over Vista, want dat ging volgens hem allemaal "oh zo traag". Nou....ik heb Vista nu zelf en merk er dus echt helemaal niks van. Heb zelfs het idee dat alles veel sneller en soepeler loopt dan in XP. Tot nu toe ben ik dus supertevreden over dit nieuwe OS Afgezien van de support in bepaalde applicaties, qua drivers enzo....maar dat ligt dus niet aan Vista en is een kwestie van tijd.
Over CCC & crossfire: Heb je wel de laatste ati driver geïnstalleerd? 7.5? Daar zijn de problemen met ccc helemaal verholpen als het goed is. Crossfire weet ik niet CCC werkt iig prima op mijn laptop (desktop drivers, aangepast met mobility modder) En kleuren kan je in dat control center dus aan passen... Ook in windows zelf trouwens.
Laatste drivers zijn 7.5 . Met de 7.5 (en waarschijnlijk ook de oudere) werkt CF sommige, terwijl het bij andere heel hun pc gewoon verneukt. Hetzelfde geldt voor CCC (maar dan niet zo erg als een verneukte pc), bij de ene werkt het perfect en bij de andere niet (zoals bij mij).
Precies.. Dat zijn jaloerse Apple / Linux gebruikers ofzo. Bij mij precies hetzelfde. Bij XP nog weleens op bepaalde momenten trager, en in Vista zijn helemaal geen momenten zoals die.
Ik denk dat een apple gebruiker niet jaloers is op vista zeker niet qua stabiliteit en security want daar loopt apple zeker nog voor.
ik wil denk ik gewoon geluid via m'n moederboord doen maar er staat nergens dat ik daarvoior kan kiezen hoe doe ik dit ik weet nie wat voor moederboord ik heb uit mn hoofd dus als ik dat moet opzoeke graag bij vermelden hoe
Zou kunnen. Maar het kan mij niet boeien wat andere mensen ervan vinden eigenlijk. Mijn voornaamste rede om over te stappen op Vista zijn de games : kan nu profiteren van Live Anywhere, Achievements en al die meuk....op mijn PC