1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb een legale xp, hoeveel kost de oem upgrade mij? (per pakket)

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Is het ook mogelijk om alle programma's die op XP draaide op Vista ook draaiend te krijgen? Of is er dan sprake dat het misschien 'te oude' software zou zijn? Ik doel dan bijvoorbeeld op een Photoshop 7, kan dat op Vista of kan ik beter XP houden?

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat je bij de installatie, het setup bestand moet instellen via 'Eigenschappen'. Bij compabiliteit kun je het programma draaien in de compabiliteitmodus Windows XP Service Pack 2.

Weet alleen niet op dat werkt bij alle programma's. Ik zal zo eens proberen met photoshop 7, heb die hier nog wel ergens liggen.

Dit had ik bij de software bij mijn samsung telefoon nodig.

edit: Zodra ik dit met PS7 doe kom ik gewoon in het installatiemenu, dus dat moet wel lukken. Als het niet ging had hij dit wel aangegeven bij het laden (net als bij Samsung PC Studio, voordat ik het programma in de compabiliteitmodus startte).

Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  4. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kun je op de betreffende software websites over het algemeen prima vinden.

5. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand me kunnen helpen?

Misschien hebben jullie mijn vraag niet gezien omdat er zo een 4 vragen direct na die van mij kwamen
    :+

6. Shizzel

Shizzel Guest

Ik had een vraagje over de Gadgets in de Sidebar: Aangezien ik érg slecht ben in dingen herinneren waar ik net aan dacht, is de Notes-gadget erg handig voor mij, maar ik kan maximaal 5 woorden kwijt op dat kleine stukje.
    Op internet zag ik net dat iemand het blok waar je op kon schrijven 4x groter had gemaakt, maar ik zie nergens een optie waar dit kan.

Als iemand dit al heeft gedaan, leg me even uit hoe je het hebt gedaan, aub :).

7. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Die heb ik er Donderdag meteen verwijderd.
    Werkt liever met Windows Live OneCare.

Welke programmatje werkt er perfect met Vista en de Acer Aspire 9302AWSMi
    Ontdekte dat ik met Speedfan alleen de CPU temp kon aflezen !

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij werkt alleen Everest deftig (heb wel de 64-bit versie)... .

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn vorige Dell C610 kon ik met speedfan alles controlleren en regelen.
    Ook met Everst zie ik ook alleen de temperatuur van de CPU.

Bestaan er ook Gadgets (sidebar) die de temperatuur kan laten zien ??
    Bij XP wist ik waar elke functie's verstopt zaten , bij Vista is dit één grote ontdekkingstocht geworden.

10. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu vista Ultimate, maar ik krijg de dreamscene ( animated wallpapers) niet aan de gang. Heb vanalles al gedownload maar als ik zo'n dream bestandje of animated wallpaper ofzo wil gebruiken, zegt ie dat het vereist is om microsoft's windows deamscene geinstalleerd te hebben. Dit is onderdeel van de windows vista ultimate extra's. Om de extra's te installeren moet ik naar windows update gaan en daar de ultimate extra dreamscene downloaden en installeren. Maar die update staat er helemaal niet tussen:confused:

Iemand een idee hoe ik dit aan de gang kan krijgen?:{

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Weet iemand of er ook een Gadget is die al je filmpjes af kan spelen in plaats van afbeeldingen. :)

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Zeker nederlandse vista? Even engels taalpakket installeren (ook een update) dan dreamscene downloaden en installeren en dan weer het nederladse taalpakket instellen.

13. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Relex 't is gelukt:cool:
    Bedankt Jan:thumbs:

14. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dat "grijp" dingetje pakken van het noteblok, en hem verder je bureaublad op slepen, los van de rest van de sidebar dus. Dan word hij approximately 2x (dus niet 4x ;)) zo groot.

15. Shizzel

Shizzel Guest

Mjah, daar was ik ook wel achter gekomen, maar bij die andere persoon was het echt 4x zo groot. In ieder geval bedankt :)

16. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    op het grijpdingetje klikken, dan krijg je opties te zien. Misschien staat daar iets bij

17. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Wie o wie weet er voor mij een goed werkend FTP programmatje voor Vista? Ik gebruikte altijd op XP IPswitch pro en dat werkte perfect, alleen jammergenoeg draait deze niet onder Vista meer.

18. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
  19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  20. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Heeft iemand mischien goede sound drivers? want heb sinds vandaag vista maar heb geen geluid meer :mad:

Deel Deze Pagina