Weet iemand of de Drivers voor de Nvidia 8800 kaarten met vista al goed zijn? Of zijn dat nog steeds van die onstabiele Beta drivers?
Jawel werken goed, zelfs op mijn 64-bit Home Premium. Ik zelf gebruik nu de 158.22 drivers. Die werken prima.
Wow he gefeliciteerd, bij elk ding zijn er wel mensen met problemen. Ik vind dat de drivers goed werken, en ik heb dan ook geen enkele moeite met enig spel tot nu toe. En dat vind ik genoeg om te kunnen zeggen dat de drivers goed zijn.
Is er een mogelijkheid om de "calculeert tijd voor het kopieëren" uit te zetten, voor kleine bestanden is dit gewoon super irritant, omdat dat calculeren gewoon 5x langer duurt als het kopieëren zelf . En nog een vaag probleem: als ik bestanden naar een USB-stick wil zetten waar weinig ruimte op is, probeert Vista eerst alle bestanden 'extra' er op te zetten, en als dat niet lukt kan het erop zetten gewoon niet. Het domme is dat het gewoon bestanden zijn die er al in staan, en ik wil gewoon dat die overschreven worden. Nu moet ik steeds een bepaald aantal ervan nemen, plakken, klikken net zolang tot het wordt overschreven (nieuwe dialoogbox voor overschrijven), en dan weer een ander groepje, etc. etc. Is hier een oplossing voor?
Hoe kan je je eigen feeds in je gadget gebruiken? Ik wil namelijk de RSS feed van feyenoord.netwerk.to gebruiken maar ik kan alleen maar msn nieuws kiezen. Iemand een idee?
Gewoon abboneren op Feeds, dan laad hij die automatisch. Tenminste, ik had F1Racing.nl en Nu.nl feeds in m'n gadget.
Is er ook nog niet, maar verwacht maar dat dat in de toekomst wel zal komen. Net als MSN daar zijn ze ook al mee bezig om daar een goede gadget van te maken. Edit: Zo gaat de gadget eruit zien voor de mediaplayer(http://theskinsfactory.com/skinsfactory/?page=view&portID=112&portPage=8) Edit2: En hier is dan een zelfgemaakte versie te downladen die er erg op lijkt (maar let wel op dit is niet de officieele versie!)
Hoi even een vraagje mijn ouders gaan een nieuwe pc kopen en daar staat windows vista home primium op maar is er ook zo iets als media centrum maar dan met vista ofzo? en als je media centrum hebt kun je er dan ook nog games op spelen en gewoon office enzo?
In Home Premium zit standaard het Media Center ingebouwd, Office werkt ook gewoon op Vista. Games werken over het algemeen ook goed, maar de hele oude hebben nog geen ondersteuning, maar er zullen heus in de toekomst wel patches voor uitkomen.
Ja Vista en 360 gaat heel goed samen, hier kan je alles nog even rustig bekijken. http://www.microsoft.com/netherlands/windows/products/windowsvista/editions/homepremium/default.mspx
Oke. Sidebar bleef meteen hangen toen ik em installeerde, dus ik wacht wel op een officiële. Toch bedankt.
Geen dank , maar je moet even geduld hebben met het installeren bij mij duurde het ook een tijdje voordat hij in de sidebar kwam te staan. Maar nu werkt het wel aardig, alhoewel er nog wel eens witte randen omheen komen (en dat betekend dan weer dat het geen officiële gadget van Microsoft is). Het is zeg maar een 2de Media Player want hij neemt het niet over van Media Player 11, de officiële gadget zal dat wel gaan doen.
Hij blijft constant als ik mijn computer aanzet Updates zoeken en instaleren. Maar op één of andere manier kan hij ze niet instaleren. En verschijnt hij de volgende keer weer. Beetje vervelend.
Ben je toevallig als hij updates wil installeren ook bezig met andere taken? Zoals internetten/programmas draaien, want heb ook wel eens als ik updates installeer en bezig ben met andere dingen op me pc dat de updates dan vastlopen. Misschien even proberen als je je pc opnieuw opstart gewoon clean zonder andere programmas te draaien de Windows update draaien.
ik wil in mijn sony vaio een extra schijf aanmaken men vista schijfbeheer maar in de speceficaties van de laptop (typenummer VGN FZ11E) staat dat hij 120 gb hardeschij moet hebben maar er staat maar 102 bij computer nu weet ik wel dat het altijd wel iets afwijkt maar 18 gb ? dus bij schijfbeheer staat nu wil ik wete wat die naamloze van 9.78 gb is en hoe ik erin kom want als ik rechtsaanklik staat er alleenmaar help en waar is de andere 8gb gebleve want 8 gb afwijking is nog steeds veel en als ik een extra schijf erbij moet make moet ik zeker eerst het volume verkleine en dan pas kan ik een extra volue aanmaken zeker? alvast bedankt voor de hulp
Vista slikt ongeveer 7 tot 10 gig van je HD in, dus het kan goed zijn dat die er al vanaf gehaalt is bij het installeren van Vista. Bij mij zit er een 320gig schrijf in waarvan 225gig op de C:en 59,1gig op de D:, dat maakt dus 284,1gig. Hiervan gaat er dan ook nog veel weg aan bijgeleverde (dus software die vast op je schrijf staat) software die op mijn desktop staat (recovering, nero, norton etc). Dit neemt altijd dus de nodige gig's in, en vooral met de komst van Vista schieten die gig's omhoog. Niks om je echt zorgen om te maken, vandaar dat de HD's van tegenwoordig ook een stuk groter geworden zijn. Edit: Vista neemt zelfs 15 tot 20gb in. http://tweakers.net/nieuws/42599/Systeemeisen-Vista-bekendgemaakt.html