Zegt eigenlijk helemaal niets; die foutmeldingen komen en gaan... sporadisch, bij elk programma om de zoveel tijd... is mijn ervaring... ligt er zelfs ook soms ook aan wat je verder open hebt staan... *zucht*
Dat is nou juist het probleem Ik heb Windows media player 11 instaler al gedownload. Maar dan geeft hij aan dat hij er al op staat
Vanmiddag een laptop gekocht en daarop is Home Premium geinstalleerd. Werkt toch wel erg lekker weer*)
Heb je hem ook uit je program files gehaalt? of anders even terug gaan naar een herstelpunt. Dat kan ook wel eens werken...
Ja gewoon het mapje deleten uit je program files (mediaplayer mapje), als het goed kan je dan gewoon weer opnieuw installeren.
Ben jij dan ook wel de administrator (hoofdgebruiker)op je computer of is dat iemand anders? want als dat zo is kan het ook wel eens zo zijn dat je geen programma's kan installeren doordat je niet genoeg rechten hebt.
Damn, ik heb nu zowat alles geprobeerd wat er op het internet staat, wat te proberen valt om het probleem met mijn Media Player te verhelpen.. en niks werkt dus. Zou ik hiervoor Microsoft kunnen bellen? Of heeft iemand nog een idee?
Alleen om mediaplayer opnieuw te installeren? No way. Dat wil je niet doen. Go to Control panel -> Programs and Features, Select "Turn Windows features on or off" (on left hand side), Uncheck Win media player, then "OK" Similar to turn it back on ?
This dat ik niet zo dom ben om dat ook maar te gaan doen, maar als iemand dat wel doet zal dat erg rot zijn.. vind ik persoonlijk geen leuk grapje
Ik zal het vanavond eens proberen. Maar volgens mij heb ik daar al eens naar gekeken. /Edit Windows Media PLayer staat hier niet bij, bij mij iig..
Het defragmenteren (of hoe je het schrijt) werkt niet meer zo lekker als in XP, iemand een ander goed en gratis programma om mijn schijven te defragmenteren?