1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt heel veel problemen met internet explorer de laatste tijd! Enigste site's die het doen is deze en Google. Bij elk andere zegt die, internet explorer reageert niet meer en is op zoek naar een oplossing. Thats it en dan weg alles!! Word er gek van! Bij echt elke site!! Waar die ook maar iets hoeft teladen ofzo, meteen houdt die ermee op!! Help graag want ik kan zo ook op belangrijke site's niet komen!

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    getfirefox.com!

2k posts.. :eek:
    Nooit gedacht dat die over firefox zou zijn. =P

Laatst bewerkt: 12 nov 2007
  3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kies Extra > Internet opties> tablat geavanceerd en dan IE Opnieuw instellen en klaar is kees je ben dan in een keer van al je side bars en rommel verlost (oke je moet dan wel weer wat plugins opnieu instaleren maar IE werkt dan weer normaal)

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan ik beter kiezen voor de 64 bit versie van Vista?

5. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ej ik heb ook een vragje want ik keek net een film op divx en toen kwam opeens een bericht dat mijn kleuren werden aangepast omdat divx die kleurden ofzo niet ondersteunde en toen kon ik bv tussen de vensters schakelen dus waneer je al die vensters op je bureaublad krijgt en kon kiezen welke venster je centraal wou hebben hoe kan ik dit terug zetten?

/Mod Graag de volgende keer een iets vlottere leesbare post neerzetten a.u.b.

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik denk dat een divx player geen aero theme ondersteunde en dat daarom uitzette.

Daarnaast kan je met de windows toets+ tab, "bladeren" door venster.

7. JeePee

JeePee Guest

Ik vermoed dat je kleuren terug gezet zijn naar 16-bit. Hierdoor werkt aero niet meer. ff Naar de settings van je videokaart en dat ding weer op 32-bit kleuren zetten.

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook als ik naar stage6 video's kijk.
    Als je dan firefox weer weg klikt springt hij terug.
    Met divx heb ik eigenlijk geen problemen..

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Op mijn laptop draai ik nu al een hele tijd Windows Vista maar op mijn desktop nog steeds Windows XP. Wel heb ik een tijd geleden Vista gehad op mijn desktop maar dat liep niet echt lekker. Maar aangezien ik er wel heel veel mee bezig ben (door mijn laptop) mis ik toch sommige functies die Vista wel heeft en XP niet.

Zou mijn systeem Windows Vista Home Premium moeten kunnen draaien zonder steeds een blue screen te krijgen?

Systeem:
    - Intel Celeron D , 3,2 GHZ (GEEN DUALCORE)
    - ATI Radeon 9600 PRO (128 MB)
    - 160 GB Harde Schijf
    - 1.5 GB RAM geheugen

* Er hoeven geen games op te worden gespeeld! Wel wil ik gewoon kunnen Internet, Schoo dingenl, Downloaden:+ , Photoshop, Programmeer programma's etc.

:thumbs:

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet dat gewoon kunnen hoor.

Hoe bedoel je dat het de vorige keer niet lekker liep? Volgens mij is mijn laptop minder dan die van jou (ik heb 2 GB, wel dual core 1.6 ghz, maar gewoon on-board videokaart), en op de mijne loopt het lekker hoor.

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik wil een programma van de site van RTL opnemen/rippen, iemand enig idee hoe ik dat kan doen? En ja ik post dit in de Vista topic omdat het programmatje uiteraard wel op Vista moet werken. :) Bijvoorbaat dank!

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Hoeveel punten haal jij op de prestatie index van Vista? (Computer -> Eigenschappen) Ik haal namelijk op mijn laptop 3,1 punten en op mijn PC maar 2,6 punten. Volgens deze index op mijn PC schijnt het te liggen aan het verwerken van processen via het RAM geheugen.. er zit focking anderhalve gigabyte in.

Ondertussen heb ik Vista wel weer geinstalleerd en het loopt tot zover erg goed. Kijken hoe het verloopt..

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Anderhalve gig RAM is niet veel, maar verwacht ook maar geen cijfer hoger dan een 6 op de meest snelle computers van deze tijd. Als je dat wil dan zal je toch een pc van NASA moeten hebben, dus maak je maar niet druk om dat cijfer. ;) Ik haal ook maar een 4,1.

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Een zes had ik ook zeker niet verwacht8) Binnenkort toch nog maar eens 1 Gigabyte erbij halen en dan die 512MB eruit gooien en bij de PC van mijn zus erin doen.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sowieso is dat cijfer gebaseerd op het laagste cijfer in het lijstje. Dus zegt het eigenlijk totaal niks. Ik vind het dan ook maar een rare berekening. Deze is van mij:

Het ligt er ook maar gewoon aan wat je van je laptop wil. Mij boeit het geen moer dat ik geen dikke videokaart erin heb, ik game niet op dat ding dus. 8)

Ik denk ook wel dat het bij jou verder goed zal lopen. ;)

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hij pakt inderdaad het laagste cijfer. Ik hou me er ook totaal niet mee bezig. Heb er een leuke videokaart inzitten, maar game er echt nooit op. (afgezien van Football Manager)

17. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje:

Ik heb net vista geinstalleerd en mezelf aangemaakt als Administrator. Ik heb hiernaast nog een account aangemaakt als standaard gebruiker voor mijn broertje zodat hij bijna alles niet kan installeren zonder mijn wachtwoord ( anders sloopt hij de boel maar). Maar nu zou ik graag willen weten hoe ik er voor kan zorgen dat programma's die ik onder admin installeer, niet standaard ook op zijn account komen te staan.

heeft iemand hier een oplossing voor?:)

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Kan je per map doen, de rechten aanpassen. Maar er moet ook een makkelijker functie zijn volgens mij.

Maargoed...

rechtermuisknop op de betreffende map>>eigenschappen>>beveiliging>>bewerken>> zijn account aanklikken en daar kan je dan de vakjes selecteren die jij nodig vind.

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn PC haalt een 5,3 als klassificatie. Die 5,3 wordt bepaald door het laagste cijfer, in mijn geval is dat m'n geheugen.

Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  20. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 5,2. Mijn hoogste cijfer is een 5,9.;) (Processor, een intel quad core)

Deel Deze Pagina