1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee ik had net de updates gedownload, het venster stond alleen open. Maar idd het klopt wel dus dat Vista zoveel mb's gebruikt. Thanks voor het posten van je screen! :thumbs:

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik hoop dat het normaal is :+
    Heb een week geleden pas Vista aangeschaft ;)

3. JeePee

JeePee Guest

Gegeugen gebruik is inderdaad normaal. Vind alleen dat je CPU nogal hard aan het werk is. Weet niet op wat voor hardware je draait, maar met enkele lichte programma's aan draait mijn laptop tussen de 0% en 5% (gebruik wel Dual Screen: heb een extern scherm aan m'n lappie hangen, weet alleen niet of dit iets uitmaakt)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 apr 2008
  4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je zien of je SP1 al hebt?
    Ik heb namelijk sinds zaterdag Vista en moet overal nogal aan wennen.
    Kheb de 64 bit versie, maar als ik bij Crysis de 64bit versie opstart loopt hij vast?! Echt vaag dat..

In ieder geval, via start> Windows Update en dan op Updates controleren?
    Ik krijg nu een foutcode 'Er kan niet naar updates worden gezocht'.
    Kan miss eraan liggen dat ik een torrent aan heb staan met totaal 825kb/sec download ?
    Ik probeer vanmiddag nog wel even ;)

5. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Het CPU gebruik klopt nu weer nu ik me pc opnieuw heb opgestart, ik denk dat dat kwam omdat hij net klaar was met die updates. :) Nu hangt hij zonder iets te doen ook rond de 0% tot 5% zoals het hoort.

@RedDevil_NL
    Je kan ook kijken onder Programma's>>Programma's en onderdelen>>Geinstalleerde updates, daar staat dan Service pack voor Microsoft Windows.

En anders even je pc opnieuw opstarten kan ook wel eens helpen.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    als ik even mn taakbeheer aanzet
    en ik ga als een gek scrollen op deze pagina vliegt mn processor gewoon naar de 60% + :lol:

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik kan SP1 niet vinden op Windows.nl of via Windows Update, hoe download ik hem in het Nederlands?

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    32-bits versie all languages (544mb):
    http://www.microsoft.com/downloads/...2a-9c9b-4579-b64a-09146a0ba746&DisplayLang=nl

64-bits versie all languages(873mb):
    http://www.microsoft.com/downloads/...bd-dfcd-47cf-aa76-dc0626dcdf10&DisplayLang=nl

@Kevf: gaap. Altijd die "analysten" weer

Apple doet het beter
    Het tweetal noemt daarbij de iPhone als voorbeeld: "De telefoon van Apple draait op OS X, maar wanneer Microsoft een handheld maakt, moet er een apart besturingssysteem worden geïnstalleerd omdat Windows Vista te groot is. Dit maakt de ontwikkeling van applicaties, de ondersteuning, en de gebruikerservaring van deze producten ontzettend ingewikkeld. Windows zoals we het nu kennen, moet worden vervangen

Alsof op de iphone het complete OS X staat...

Laatst bewerkt: 16 apr 2008
  10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Inderdaad.....beetje appels met peren vergelijken

Ik denk dat Microsoft wel degelijk in staat is om een Vista voor een handheld te maken.
    En wat hebben die analisten dan om over te zeiken.......

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Net wat hierboven al word gezegt, echt weer een doomdenkerij verhaaltje. Het verhaaltje is vast en zeker hapklare brokken voor de echte Apple nerds onder ons, maar ik geloof er niet in. Windows gaat nog jaren mee, er is al een nieuwe opkomst...

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt,

Ik heb hem net gedownload en geinstalleerd. Tot nu toe nog vrij weinig van gemerkt maar wie weet komt dat nog:D

13. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een klein probleempje: Als ik iets aan het uitpakken ben via winrar kan ik niks aan klikken op mijn bureaublad, maar ik kan wel weer alles selecteren wat op de startbalk staat. Iemand enig idee?

14. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg net om 17:26 Vista SP1 als update binnen voor de de Nederlandse versie :)!

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vond dit al zo raar! :+

16. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, ik las er te snel over heen het was voor Microsft office

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mijn SP1 update was maar ~60mb groot. Kan dit kloppen omdat ik alle eerdere updates al binnen heb of is er iets mis?

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nee klopt hoor, als hij hem installeerd is hij zoals hierboven aangegeven is 544mb.

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net gedownload, laten installeren. Vlak voor hij klaar is hoppa foutmelding: 0x80073712. :confused:
    Wat ik erover kan vinden is dat ik eerst alle oudere updates moet installeren voor SP1, mja ik heb een stuk of 4 of 5 updates die ik al tijden tig keren geprobeerd heb te installeren en maar niet geinstalleerd krijg. Steeds mislukken ze, ook na alles geprobeerd te hebben. Heerlijk die Windows Update..

20. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

Ik heb nu een Vista PC en een XP laptop. Er staan bestanden op mijn laptop die ik wil delen met de Vista PC.
    Allebei aangelsoten op dezelfde router, maar ze vinden elkaar niet ofzo?

Kheb al een map bij de XP laptop op 'gedeelde map' gezet, maar hoe kan ik hem dan via mn Vista PC bekijken?
    Start> Netwerk geeft alleen de Vista PC en mn router, niet die laptop.
    Laptop is met draad én met wifi verbonden...

Deel Deze Pagina