Hoe kan ik Windows Movie Maker volledig verwijderen? Hij staat niet bij Standaardprogramma's en ook niet bij Programma's (zelf geïnstalleerde). Zal ik alles handmatig verwijderen? Mappen, snelkoppelingen, etc. WMM loopt tegenwoordig vast bij opstarten dus ga het even opnieuw installeren.
Zover ik weet gaat dat niet en handmatig de map verwijderen ook niet want Vista beschouwt MM normaal als een systeem programma.
Dus zit ik voor eeuwig met een programma dat niet werkt? -_-'' Heb zojuist WMM gedownload maar nog niet geïnstalleerd, kan dat zonder probleem als mijn niet werkende versie van WMM er nog bij staat?
Aangezien het toch niet werk kan je het toch gewoon proberen te installeren? Wat heb je te verliezen? De kans ik groot dat hij gewoon over de huidige WMM gezet wordt en met wat geluk detecteerd hij zelfs eerst dat WMM er al op staat en dat het je de mogelijkheid geeft om het te uninstallen (of hij wil het juist niet installen omdat er al een WMM opstaat).
Staat hij dan niet bij windows onderdelen (of bedoelde je daar "standaar programma's" mee), waar je ook de vista spelletjes en zooi kan verwijderen?
Oke, bedankt voor de snelle reacties. Even proberen. Laat nog wel even van me horen straks. EDIT: Ben ik al. Die versie die ik heb is enkel voor XP. Heb Vista... (logisch)
Ik krijg de laatste tijd zomaar van die Blauwe Error schermen, waarna mijn PC uitvliegt en opnieuw opstart. Vandaag had ik er al vier (!) Heb windows Vista Home Premium 64bit lopen, met een geheel nieuwe computer met deze specs. Het gebeurd bij verschillende dingen, zonet gewoon onder het webbrowsen.. Daravoor toen ik een bestand uitpakte met winrar. Iemand een idee hoe dit kan en wat ik er aan kan doen? Windows is up to date.. Heb niet echt tijd gehad de errors op te schrijven, maar eentje was "System_Service_Execption". Wat er onder stond weet ik niet. Degene die ik zonet kreeg was anders..
2 Uurtjes geleden ook mijn eerste BSOD gekregen en ook gewoon tijdens het surfen. Als ik me goed herinner was het ook een "System_Service_Execption" . Nja, om de oorsprong van een BSOD te achterhalen moet je de foutcode noteren en dan in google in brengen. Je kan er voor zorgen dat de BSOD blijft staan door: rechtermuisknop Deze Computer -> eigenschappen -> Geavanceerde systeeminstellingen -> Geavanceerd -> Opstart- en herstelinstelling -> De computer automatisch opnieuw opstarten uitvinken.
Ik word helemaal gek. Hij flipt hem echt vierdubbel mn PC. Terwijl het zo'n gloed nieuw ding is! Gvd!! Gister maar terug gezet naar zo'n herstelpunt. Toen zag ik achteraf dat dit een te vroege was, dus nog een keer weer vooruit gezet. Hierna begon Norton antivirus de hele tijd te zeiken dat mn virusbescherming uit stond ofzo.. Snap er nix van! Hele avond mee zitten kloten maar niets hielp. Nu start ik hem vandaag weer op.. Doe de update voor Norton en volgens mij is dit probleem verholpen. Dat van de blauwe schermen betwijfel ik, ik vrees dat ikz e nog steeds ga krijgen.. Dit zijn een paar van degene die ik kreeg: Heb echt geen idee hoe het komt, en wat ik eraan kan doen. Als iemand me kan helpen: Graag. Anders moet ik denk ik alles maarweer formatteren, windows opnieuw, alle hardware opnieuw drivers installeren.. En dan weer al mn programas etc erop. Moet ik alleen wel een flinke externe harde schijf ergens vandaan zien te halen, want heb al redelijk wat muziek en films die ik niet meer kwijt wil!! Ik heb mn PC overgeclocked, weet iemand of dit ook allemaal weer opnieuw moet na zo'n reset? Lijkt me niet toch? En mn schijven in Raid 0, moet dat ook weer opnieuw ingesteld? Kheb hem zelf niet geinstalleerd etc, heeft iemand voor me gedaan die er wel verstand van heeft. Hij deed het gewoon de hele tijd, totdat opeens die blauwe schermen.. Heb geen idee hoe het kan.
Wat zijn precies de stappen die ik moet zetten om te formatteren? Is het: 1) backup maken van al mn bestanden / installs 2) windows cd erin doen, hier zit een optie formatteren/windows opnieuw installeren op.. ? Nadat windows geinstalleerd is, virusscan erop 4) Alle hardware drivers bijwerken 5) Alle programma's weer opnieuw installeren en dan moet hij het weer gewoon doen toch? Moet ik dan bij de windows installatie ook weer aangeven dat ik mijn harde schijven in raid 0 wil, of blijft dit automatisch zo?
Hm nja bedankt voor de vele reacties. Heb hem geformatteerd, windows opnieuw. Kreeg gelijk weer blauwe schermen etc. Toen naar mn BIOS gegaan en alles terug op default settings gezet. Hierna verder gegaan met drivers installeren. Nu doet hij het weer. Wel raar want hij was meer dan 10 uur gestressed en de overclock was gewoon goed. Snap nog steeds niet wat daar nou aan mis was, maar waarschijnlijk was dat hem. Weet niet of het aan de drivers lag of aan de overclock. Toch raar..
Your welcome :b: Maar die melding dat de virusbeveiliging uitstaat heb ik al vaker gezien de laatste tijd. Een vriend van me had het bij xp icm mcafee en een andere vriend had het met vista icm mcafee. De van xp was opgelost met een clean install van xp pro.
Dat kan vele betekenissen hebben. Je kan dus beter een iets uitgebreider raport van de fout posten, meestal word dat namelijk wel uitgebreider getoond. Edit: op de site van MS kan je er ook meestal wel achter komen.
Ik heb Windows Movie Maker 2.6 voor Windows Vista gedownload (zie eerder deze pagina). Vooralsnog werkt alles prima en kan ik doen en laten wat ik wil zonder dat het programma vastloopt. Amen. Máár, daar heb je 'm al. Bij bepaalde videos krijg ik deze melding: Nou, er staat dus precies wat ik moet doen, lijkt mij. Niet dus! Het enige venster Opties dat ik kan vinden zit onder Extra. In dat venster/menu (hoe noem je dat eigenlijk?) vind ik van alles, over welke videos geweigerd moeten worden, of de video als NTSC of PAL moet worden opgeslagen, en of WMM mijn laatste project moet openen bij opstarten. Maar niks geen 'Selectievakje automatisch downloaden codecs'. Wat nu? Heb nog geen 5 minuten geleden de nieuwste DivX update gedownload en de laptop opnieuw opgestart. De hierboven beschreven melding had ik ook al voor ik DivX geupdate had.
Toen Adobe Premiere bij mij bepaalde filmpjes niet wou aanvaarden heb ik gewoon m'n achterhaalde K-Lite codec pakket er af gegooid en het nieuwste versie er terug opgezet en toen werkte die filmpjes wel. M.a.w. zorg ervoor dat al de codecs die je gebruikt up-to-date zijn. En ga er zelf achteraan want dat automatisch updaten van codecs is bij mij nog nooit gelukt met Windows (Media Player) zelf.