Dan heb je een snelkoppeling naar de snelkoppeling van het programma gemaakt denk ik. Dan heb je daarna de snelkoppeling van het programma verwijderd, en verwijst je snelkoppeling naar iets dat niet meer bestaat. Snap je 't het nog? Wat je moet doen is het programma, niet de snelkoppeling, vinden en dan rechtermuisknop: aan het menu Start vastmaken.
Vanuit de map waar het programma geïnstalleerd is kiezen om het aan het startmenu toe te voegen. Dus niet via de snelkoppeling.. (beetje nadenken he )
-Mobsync heeft niks met IE te maken maar met het syncen van pocketpc's etc "Microsoft Mobile Synchronization Manager". - Uitschakelen van services: 1. Start 2. Type: "services.msc" in de zoekbalk 3. Enter 4. Zoek je service 5. Rechtermuisknop: disable / stop Permanent: 1. Start 2. Type: "msconfig" in de zoekbalk 3. Enter 4. Tabje "services" 5. Je gezochte service uitvinken. Hij wordt dan niet meer opgestart. Maar of het verstandig is.. Wat voor een matige pc heb je als je vista niet vloeiend loopt? Zelfs de p4 3.2ghz/1gb ram van mijn ouders draait vista ultimate met aero goed..
Integendeel, hij loopt altijd vloeiend, start enorm snel op etc. Loopt helaas alleen iets minder vloeiend als ik powerdvd aan heb, met 10 MB per sec download en hij aan het unrar of parren is.
Dat ligt dan niet aan Vista, maar gewoon aan je CPU. Iets decomprimeren is nu éénmaal een zware taak (en iets comprimeren is nog zwaarder) voor een CPU en zelfs een dual core kan eens schokken met wat jij tegelijkertijd probeert. En een paar flut processen afsluiten die geen processortijd krijgen of die weinig resources nodig hebben zoals jij wil zal niet veel uithalen, buiten dat je dan iets meer geheugen vrij hebt.
Vaag probleem, op websites heb ik in plaats van een muis pijltje nu overal een handje... (Zo'n handje zoals je die bij links ziet, alleen dan alle vingers omhoog) Normaal zag je dit handje alleen bij bepaalde muis functies om de website "vast te pakken" en dan naar beneden of boven te bewegen.. Probleem doet zich voor in IE7 maar niet in Firefox... Na herstarten nog steeds aanwezig, viel me opeens op. Heb geen spyware o.i.d. //edit, na een reset van IE7 is het opgelost. Maar ben toch wel benieuwd welke setting dit veroorzaakte. (ik vermoed een knoppen combinatie)
Misschien hoort dit niet specifiek in het Vista topic, maar ik zoek een programma waarmee je audio bestanden kan inkorten, dus bij een liedje een te lange intro wat verkorten. Is er zo'n soort programma ? Ik vond mijn vraag te klein voor een geheel nieuw topic.
Google even op ( Audio Cut ) je vindt verschillende programma's Audio Cut Pad 1.10 SEditor: Audiocut pad opens almost any audio formats available including MP3, WMA, ACC (M4A files), OGG and other less known one.
Waar pas je in vista het grafisch geheugen aan? Heb een laptop met een nVidia 8600 GS 512 mb videokaart. Shared kan tot 1700 mb ofzo, maar waar kan ik dit aanpassen? Kan 't nergens vinden namelijk, zal wel aan mij liggen maar toch. Bvd.
Configuratiescherm>> Systeem en onderhoud>>Systeem>> Geavanceerde Systeeminstellingen (aan de rechterkant)>> Geavanceerd>> Presaties
Damn ...... voor het eerst vandaag heb ik een BSOD bij Vista Blue Screen Of Death had als fout melding : BAD POOL HEADER zal wel iets met drivers te maken hebben, draai nu netjes al 5 uur zonder een crash
Heb nu >1 jaar Vista en heb ik die tijd 2á3 keer een BSOD gehad. Als ik de laptop weer opstart dan werkt Vista weer "normaal" Zolang Vista maar niet tijdens het werken op tilt slaat heb ik er geen probleem mee.
Heb sinds het begin vista (ultimate 32 & 64-bits) en nog nooit een bsod gehad die niet door mezelf kwam (aka verkeerde overclock). Ben echt 100% tevreden met vista.. Ook bij mijn ouders: netwerk problemen? Probeer dan eerst eens die diagnose en herstel optie van de netwerk manager. 9 v.d. 10x werkt dat bij hun. Prima toch
Bij mij loopt Vista op werk totaal niet vloeiend. Heel gedoe steeds om netwerk verbinding weer goed te krijgen, printer die ie niet meer kan vinden en je opnieuw moet toevoegen. En nog erger, constant crashen allerlei programma's. Dan heb ik toch liever XP.
Ik heb een probleem! hoop niet zo'n grote.. Mn vriendin is binnenkort jarig en ben zo'n poster aan het maken, hoera bla bla jarig etc. Maar die mag ze niet vinden dus heb ergens tussen wat bestands mapjes wat geplaatst maar nu dacht ik.. mischien vind ze hem met search.. dus ik heb wat zitten kloten in het tabje eigenschappen > beveiliging.. nu kan ik het mapje niet meer in! Toegang geweigert.. En kan ook niet de instellingen veranderen omdat hij me niet als admin ofzo ziet, terwijl ik dat wel ben! Iemand een oplossing?
open command prompt, en dan C:\>net user administrator /active:yes dan heb je de admin account geactiveerd, om die weer uit te schakelen doe je C:\>net user administrator /active:no