1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. SupahMaster

SupahMaster Guest

Nja ik heb hem legaal en het kost me helemaal niks :).

Arigatou MS Tech.NET :D

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Das precies hetzelfde. Ik had het meer over een algemeen besturingsysteem.

3. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Best nog wel duur O-).. Maar dit worden ook ongeveer europrijzen?

Nog even een ander vraagje, bij de nieuwe computer zit cdtje met XP (officieel), die mag je ook gewoon op een 2e pc installeren?

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als het echt een cd is met windows xp erop moet dat kunnen volgens mij.
    De reden dat computers over de toonbank gaan zonder WXP maar gewoon met een unieke installatie cd (wat WXP bevat) voor de computer is natuurlijk dat je het niet op andere computers kan zetten.

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Neeeeee niet doen!

Heb ooit eens een oem licentie op een 2e pc gebruikt.. Daarna waren ze beiden niet meer Genuine :confused: (Of iig de laatste, dat weet ik niet meer... je kon niet meer inloggen etc)

6. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Te laat dan :eek: Hij is bijna klaar met installeren op de 2e pc. Maar die gaat toch niet het internet op denk ik.

edit/ een beetje te laat dan. XP is nog niet klaar met installeren, hij vraagt om de activeringscode, maar die kan ik nergens vinden? :mad: En het oude besturingssysteem heb ik al verwijderd. Met andere woorden; ik heb nu dus niks. Een code van internet halen kan vast ook niet?

Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  7. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag............ik heb 2 jaar geleden een medion pc gekocht en op die pc staat win xp home edition op met een regestratie sticker op de pc......kan ik dan gewoon mijn pc upgraden naar win vista ?

8. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Staat op een sticker op de PC als het goed is

9. IWFH '2006'

Leuk Bevonden:
    0
    Die zou er moeten staan ja.. maar ik zie niks op de voor/boven/zij/achterkant staan. En onder op de pc lijkt me een beetje raar, maar ik heb het al opgelost. Gewoon maar een code op internet gezocht.

[/edit] Ik vind hem nu net :D Hij staat wel op de zijkant.. de zijkant die naar de muur staat en je vanaf hier niet kan zien dus :9 Hoe stom, ik heb gewoon wel 10 keer op de achterkant gekeken enzo en in alle boekjes die bij de pc zaten etc. :lol:

Laatst bewerkt: 1 jan 2007
  10. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee. Tuurlijk kan je zometeen Vista gewoon kopen en een upgrade uitvoeren maar ik zou eerst maar eens kijken of je systeem enigszins voldoet aan de eisen die Vista stelt aan een systeem (kijk maar op pagina 1).

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    huh? Je kan gewoon Windows XP op twee verschillende pc's installeren. Als hij begint te zeiken gewoon op bellen en zeggen dat je 'em op 1 pc hebt geinstalleerd. Op school nog weleens handig als je software snel nodig hebt bijvoorbeeld.

12. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen: Vista werkt vlekkeloos. Waar XP nog wel eens hikjes had, zelfs als je niks deed op de PC en naar je processen keek, doet Vista Ultimate echt bijna niks. 2% CPU-load en maar 321MB geheugen in gebruik.

Het enige wat nog niet lekker werkt onder Vista is mijn UMTS-VPN en een administratie-pakket van werk; die draaien nu nog lekker onder VirtualPC 2007 maar voor de rest: toppertje van een OS. Komt ook zeker thuis te draaien als we eindelijk de key krijgen!

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Over Virtual PC 2007 gesproken. Werkt die ff lekker_O_... echt te ernstig:)

14. SupahMaster

SupahMaster Guest

Virtual PC 2004 draait hier helemaal niet.. Dan maar effe 2007 ergens vandaan zien te krijgen..

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Vergeet neit dat je bij Mac OS X voor elke update betaald. Zogezegd voor elke Service Pack dus. Windows is een versie waarvoor je betaald, die houden ze bij en daar krijg je SP's voor. Daarna komt er een nieuwe. Mac OS X komt nu al bijna elk jaar met een nieuwe versie voor elke keer 160 euro.

16. kbskyline

kbskyline Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik windows vista style downloaden

17. kbskyline

kbskyline Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor windows xp

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik windows Vista koop. Mis ik wel een hoop drivers enso. Ik heb eens een keer windows xp pro erop gezet maar al die drivers kon ik maar neit vinden! Dus waarschijnelijk doe ik hem op me mac :9

19. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt het Vista Transformation Pack voor XP? Lees nog maar eens in wat oudere topics: als het meezit sloop je sowieso je XP-installatie ermee. => http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=85479&highlight=transformation

Ja, drivers zijn volledig statisch?|:-

Vista komt over een paar weken pas beschikbaar; tientallen fabrikanten zijn bezig met drivers en nergens staat dat je vanaf launch-day meteen naar de Dynabyte moet rennen om Vista te kopen, dan 1 of 2 drivers te missen en dan maar te vinden dat het op je Apple moet worden geinstalleerd.

Laatst bewerkt: 3 jan 2007
  20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zo boos? Ik heb vista uigeprobeer en op me macbook gezet met bootcamp. Maar het was in het porugees:p Vond het wel een chick OS, maar ik wil hem eigenlijk op me desktop en daar zijn niet de drivers voor, vrees ik dan.

Deel Deze Pagina