1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Vista

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vallandu, 13 dec 2006.

1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Edit:

Er zijn weinig games 64 bit:

*
    Half-Life 2
    *
    Lost Coast
    *
    Bet On Soldier: Blood Sport
    *
    Codename: Panzers (Phase one)
    *
    Colin McRae Rally 2005
    *
    Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay
    *
    Far Cry
    *
    Fahrenheit
    *
    Shadow Ops: Red Mercury
    *
    Unreal Tournament 2004
    *
    WWII Tank Commander
    *
    S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl
    *
    Dreadnought

Laatst bewerkt: 7 jan 2009
  2. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Far Cry 1 wel en Far Cry 2 niet? Raar.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    En dan nog hoef je zelf niets te activeren. Gaat automatisch.

4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hmm die lijst zal wel niet erg up to date zijn ;)

5. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb windows xp en ik heb die windows vista transformation pack gedownload, maar

het zuigt hard en ik wil het wegdoen, kan iemand me alsjeblieft helpen

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Met die packs is het vaak afwachten of het werkt op je PC. Ik zelf heb alleen nog maar problemen gehad met deze pakketten of installers. Als het goed is staat het Vista Transformation Pack in de software van je computer. Start -> Configuratiescherm -> Software, als ie daar niet tussen staat of hij wil niet compleet weg zou je nog een systeem herstel kunnen uitvoeren. Bij mij eindigde het vaak op een complete format :): Succes :thumbs:

7. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0

oke bedankt ik zal ik proberen :thumbs:

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    PC op werk gecrashed (niet die van mij gelukkig). Restoren en hij komt in controles waar ie niet uitkomt of een BSOD. Acer restore DVD kun je geen flikker mee, je kan niet fatsoenlijk restoren of Vista er opnieuw opzetten.
    Zo fokking pauper gewoon, heb je een PC, zit er geen fatsoenlijke OS installatie CD bij (bij een andere PC, ander type ook al niet). Dan morgen maar mijn CD van XP meenemen en die daar op installeren.
    Kun je daarna fijn weer alle software opnieuw installeren.
    Enig nadeel dat het niet mijn PC is, nu blijf ik gewoon Vista draaien, waar ik niks mee heb. Heb dan toch liever XP, maar om alles weer opnieuw te installeren en in te stellen gaat me iets te ver.

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Omdat m'n dvd drive is overleden, heb ik een sata dvd brander gekocht. Nu wil ik net Vista opnieuw installeren, krijg ik na het invoeren van alle gegevens de melding dat de benodige gegevens niet zijn gevonden. Het installatie proces komt dus niet verder dan het punt 'bestanden kopiëren'.

De dvd brander is prima in orde (getest in een ander systeem), en aan de Vista installatie cd mankeert ook niets.

Is dit soms een beperking van Vista om vanaf sata dvd drives te installeren? De Windows 7 beta kan ik namelijk wel probleemloos installeren.... :confused:

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat zou wat wezen 8) dan kan bijna niemand vista installeren..
    Is het een orginele Vista disc? Zo nee, probeer dan even de dvd opnieuw te branden, misschien is er wat fout gegaan.

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jep, het is een originele disc. Gisteren met dezelfde disc nog een verse installatie gedaan op m'n notebook, dus aan het schijfje zou het volgens mij niet kunnen liggen.

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Nee dat ligt het niet aan je schijfje.
    Misschien ligt het aan je geheugen. Probeer het is met één reepje geheugen erin.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Jongens, ik heb hulp nodig! :eek:

Ik heb dus Windows Vista en nu zijn er toch wel een boel mappen die Windows gewoon zomaar opsekop aflabetisch zet! Zonder dat ik dat wil! :mad:
    Wat kan ik er aan doen? :{

Daarnaast heb ik een zooi shots gemaakt in het spel Sins of a Solar Empire, die automatisch opgeslagen worden in (uit me hoofd) C:\Gebruikers\Willem\Documenten\Appdata\Sins of a Solar Empire\Screenshots

Maar die Appdata staat er dus mooi niet bij. Nu las ik ergens op het internet dat bepaalde mappen automatische verborgen worden/zijn. ALS dit bij mij het geval is, hoe doe ik een verborgen map tevoorschijn komen?

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mappen tevoorschijn toveren doe je in een map door op Organiseren --> Map- en zoekopties en dan weergave. Daar staat: 'Beveiligde bestuursysteembestanden verbergen' en 'Verborgen bestanden en mappen' met opties om te verbergen of niet.

Hoe bedoel je opsekop alfabetisch? 8)
    Rechtermuisknop; sorteren op en dan naam oplopend etc. misschien een oplossing?

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Oké, bedankt!

Wat die mappen betreft. Je kan mappen op allerei manieren sorteren. Is normaal altijd afbeletisch. Van A naar Z. Bij mij is het van Z naar A. Boven aan de browser zit zo'n knopje (een driehoekje), en als je daar op klikt draait de sortering om. Dus dat doe ik altijd netjes, maar kom ik terug in de map, wéér van Z naar A. 8)
    Zal ff jouw tip nog uitproberen.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien ook weer die mapopties. Ik zie bij weergave staan 'De weergave instellingen voor elke map opslaan'. Misschien is die bij jou uitgevinkt?

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Aye, zal daar even kijken.

En heb m'n map gevonden. ;) Thank u.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb sinds vabdaag dit probleem. In me taakbalk blijft de internetexplorer wazig achter. Hetzelfde heb ik bij rocketdock in het midden. Het icoontje moet naar voren komen en dat doet die ook maar het icoontje zie je ook wazig op de achtergrond.
    Ik heb de pc ook een paar opnieuw opgestart maar dat helpt niet.

19. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niet ingebrand in je beeldscherm ofzo?

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel raar zijn want me screensaver gaat er vanaf 5 min aan.

Deel Deze Pagina