Ja dat denk ik haast ook. De taakbalk is namelijk doorzichtig. Waarschijnlijk heb je een screenshot gemaakt van je bureaublad en die nu als achtergrond ingesteld.
Ik heb laatst een screensaver gedownload, maar snap niet hoe ik 'm instel als dat! Heb de screensaver nu opgeslagen in \Afbeeldingen\Screensavers en zie 'm niet staan als ik naar Configuratiescherm -> Persoonlijk Instellingen -> Schermbeveiliging. Wat moet ik doeeeen? Als ik klik op het bestandje zelf (zijn er overigens twee + html info) doet ie 't gewoon.
Het is ook allemaal zo simpel. Bedankt. Misschien wordt het toch eens tijd dat ik ook zelf dingen probeer.
Volgende probleem... Ik ontvang van die promo-CDs om reviews te schrijven. Als ik die rip leest de computer soms wel en soms niet hoe de nummers heten, van wie 't is etc. etc. Dus ik een CD geript, de comp. herkent niets. Ik heb 't geript in 192kb/s en als WMA. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met via Eigenschappen -> Details alle namen, artiesten, naam, nummer en alles goedgezet. Dan speel ik het af in Windows Media Player en wordt enkel nummer 1 geheel correct afgespeeld, dan zijn er een aantal Nummer 05 - bandnaam en een heleboel gewoon als Nummer 07. WAT TE DOEN?
Ik denk dat WMP daarna toch weer info gaat zoeken en er weer een zooitje van maakt. Beter een ander id3-tag tooltje gebruiken en gewoon naar mp3 rippen.
Aaah, merci! Werkt goed en doet inderdaad precies wat ik wil, plus, het gaat stukken sneller dan via mappen. Ja, ik weet het, ben een noob en ben veels te bang dat te veel programma's mijn computer dodelijk gaan vertragen.
Nee, nog niet. Volgens mij hebben ze 'm uitgesteld en zou ie in ieder geval in Q2 nog uit moeten komen.