Weet zelf eigenlijk niet of dit een softwarematig probleem is. Maar mijn PC is ineens heel erg traag. Waar die eerst gewoon altijd zijn ding deed staat hij nu dus bijna stil als ik bijvoorbeeld wow wil spelen, 9 fps.. Fysiek geheugen staat dan op 93% en cpu gebruik iets meer boven 60%. Ik heb eerder (voor de vakantie) nooit problemen gehad, dus snap totaal niet waar dit vandaan komt? Ik ben naar apparaat beheer gegaan en bij netwerk adapters staan er 3: En bij 1 van de 3 staat dat hij niet kan worden gestart. Zou het probleem hier kunnen liggen? Verder staan dat alle apparaten gewoon goed werken. Ben nu ook mn computer op virussen aan het scannen. Ik snap het zelf iig totaal niet. *Hulp gezocht*
Meer mensen die Vista draaien en niet de line-in kunnen monitoren? Ik kan de line-in wel opnemen, maar de optie om het realtime via mn luidsprekers te horen ontbreekt...
Dat had ik wel bij Vista, en nu ook bij Windows 7. Anders heb ik geen geluid op me Xbox360 namelijk. Maar het is dus weldegelijk mogelijk! Gewoon wat harder prutsen . Als je er niet uitkomt kan ik mijn Windows 7 instellingen wel ff posten..