Winkels en Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Shriko, 2 nov 2002.

1. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij staan bij alle dixons de games vooraan (dus ook ps2, gc xbox etc.)

bij de FRS staan ze goed in t zicht

En bij de dimplus ziet et er zo uit (ongeveer)

nintendo
    dreamcast
    psx/ps2
    xbox ingang pc

Laatst bewerkt: 3 nov 2002
  2. *JeMaDo*

*JeMaDo* BOEH!!!

Leuk Bevonden:
    0
    In de laatste folder van Dixons staan helemaal geen Xbox spellen :mad:

3. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Bij bartsmit ( lol-1 ) hing er een spandoek van XBOX in de etelage ruit en bij de Intertoys ( lol-2 ) zie je alleen het XBOX bordje van de consoles als je binnen komt wandelen. Enne we hebben hier geen FRS, in Lelystad liggen ze direct om de hoek naast het ruit.

Niet dat de XBOX het hier ontzettend goed doet geloof ik btw. Ik kwam kijken in Intertoys ( lol-3 ) zag ik iemand een PS2 kopen voor hun zoon (die verkoper had zelf ook een PS2.. ]:- ). En later kwam ik weer eens kijken voor die XBOX games of er al nieuwe waren, weer twee ouders die een PS2 aan het kopen waren. Gek werd ik ervan!! :eek:

4. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    ik ging gister weer is naar de frs, en wat zag ik.. ja hoor..

de xbox games liggen niet meer op de onderste 2 planken, maar alles ligt op de onderste plank!! ]:- ]:-

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij ons in den haag is er een discovery(gamesjop) en daar zat er een sticker op de muur waarop stond dat ze in deze winkel verstand hadden van de xbox, en er stond een naam onder van een xbox medewerker (xbox benelux baas???) :)

6. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Hier bij de bart smit hebben ze alle nieuwe spellen wel snel.

7. NeoAllstar

NeoAllstar This Is A War!

Leuk Bevonden:
    0
    Barts Smit bij ons in Hoogvliet heeft wel een mooie kast vind ik voor Xbox spellen. Alleen is de PS2 kast groter :r niet voorlang want Xbox komt op stoom :9

8. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij in het dorp:
    Bart Smit: Bij de andere games, ong 1 rek. Evenveel als GC:)
    Intertoys: Bij de andere games, ong half rek. Meer als GC:)
    Dixons: Bij andere games, twee rijtjes, veel minder als GC en PS2=(
    Free Record Shop: Alle games in een hoekje, maar de Xbox net iets meer in het hoekje. 1 Rek ofzoiets iets minder als GC en PS2:mad:

9. Renzo

Renzo GrandMegamanerator

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in gorinchem heeft de FRS ook nog die display, de ps 2 games vallen ook wel op maar de gamecube titels liggen bij de pc titels en vallen daarom helemaal niet op.
    Bij dixons is het volgens mij altijd hetzelfde, zo'n langwerpige kast met aan alle kanten games met iedereen zijn eigen plekkie.
    De bart smit is ook wel standaar, gewoon 1 super lange muur vol met multimedia dus allemaal wel gelijk verdeeld.

10. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik doe juist altijd me best de xbox zoveel mogelijk op te laten vallen... maar we hebben psx ps2 en xbox aan 1 muur dus het is lastig aangezien ps2 zoveel kutspellen heeft... (ook veel goeie maar die kutspellen nemen ook ruimte in)

11. Xboxman

Xboxman Watch Me!

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hebben ze bij de FRS vrij weinig games vind ik zelf en bij de BS wel meer.

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me wel op dat in heel veel winkels kapotte Xboxen in die speel-wandjes staan zeg maar. Ik was zaterdag bij de Makro ----> Xbox kapot. Gisteren bij FRS ----> Xbox kapot. Ik heb het al meer dan tien keer gezien. Als iets slechte reclame is is dat het wel.

13. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is dan gewoon door onzorgvuldig gebruik van het personeel. Die dingen staan achter een plastic wand, en daar kunnen de bezoekers uiteraard niet bij. Tenzij ze de controllers kapot gemaakt hebben... Maar in principe is het dus de schuld van het personeel...

14. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    nee hoor die demo xboxes die we krijgen zijn verrot man
    we hadden er 6 ofzo.... 4 zijn kapot... en 2 werken nog... en ik weet echt wel hoe je er mee om moet gaan ....die kasten zijn gewoon nep er komt volgens mij niet genoeg lucht in...

15. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Verschilt gewoon nogal per winkel. Ik werk bij de Bart Smit en m'n baas wil natuurlijk gewoon zo veel mogelijk omzet maken dus heeft de PS2 altijd een goede plek. Winkels zijn geen liefdadigsheidsinstellingen voor de Xbox ofzo..

De Xbox loopt hier trouwens wel een stuk beter dan de Gamecube, als dat je een beetje geruststeld :).

16. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ja?

Hoeveel worden er dan per... week verkocht, ongeveer? :)

17. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de FRS hier in de buurt heeft de Xbox twee keer zoveel standruimte als de GC. PS2 en Xbox zal de helft schelen denk ik.

18. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    bij de freerecordshop(arnhem) hebben ze de xbox stand helemaal voorin geplaatst( duidelijkst zichtbaar) ps2 en gc staan achter in de winkel. De verkoper was ook erg positief over de xbox en dat er veel games uitkwamen etc.

Deel Deze Pagina