Thank you, enige kans dat jij of buu z'n capturecard aan kan zetten tijdens de maps Experienz? Ik heb nog wel een server waar ik ze op kan zetten... Zou het op prijs stellen
neej da was de halve finale ek onder 21, wel spannend though. Echt vet die omhaal, maar ik doelde op de finale van Xbw 3.0 Btw tussen 2 () Jou ava heeft een snor, WTF
Er is al gespeeld, voor zover ik het meegekregen heb is de stand nu: Host van HLH 1-5 voor qG (Tyro Station) Host van qG 5-3 voor qG (Warmachine) Host van HLH 5-3 voor HLH (Canals) Er gaat nu Mansion gespeeld worden op de host van qG en het staat dus 2-1 voor hun. Omdat Maj1nGoku weg moest (uit eten ofzo) is de match wederom uitgesteld naar of vanavond of morgen. Bijzaak: Er is zonder friendly fire gespeeld, maar hier stemden beide partijen mee in.
Winnaar krijgt dalijk 2 titels> XBW 3.0 Winnaar Langste Match ter Wereld Winnaar UITSTELUITSTELUITSTELUITSTELUITSTELUITSTELUITSTELUITSTELUITSTELUITSTEL
Umz.. klopt niet kings: Er is al gespeeld, voor zover ik het meegekregen heb is de stand nu: Host van HLH 1-5 voor qG (Tyro Station) Host van qG 5-3 voor qG (Warmachine) Host van HLH 5-3 voor HLH (Canals)
Thanks Ken , de server van GameNations ligt er weer eens uit. Gaat lekker daar... Zijn bezig om hun server om te zetten van de één naar de ander ofzo. Najah boeiend. Voor de duidelijkheid, de stand is nu: Host van HLH 1-5 voor qG (Tyro Station) Host van qG 5-3 voor qG (Warmachine) Host van HLH 5-3 voor HLH (Canals) Er gaat nu Mansion gespeeld worden op de host van qG en het staat dus 2-1 voor hun. Omdat Maj1nGoku weg moest (uit eten ofzo) is de match wederom uitgesteld naar of vanavond of morgen. Bijzaak: Er is zonder friendly fire gespeeld, maar hier stemden beide partijen mee in.
3-2 voor qG... 3-5 op rooftops 5-2 Fuel Depot haha, verloren met smartiez,.. En bel smartiez maar, hij had zijn mic kapot gegooid,..