Winnaars league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GoW 3.0 Manager, 24 apr 2007.

  1. B U U gaat me weer een keer een stoot geven op de WCG. Hij begon keihard te janken toen we Tyro 5-2 wonnen en ik zei zoiets dat ie z'n bek moest houden. Ar1 was deze keer wel chill =)
    Moet zeggen dat je van veel Shadowrun spelen niet eens echt slechter wordt in gears, is allemaal veel sneller en 't snipen en torquen in gears leek opeen een stuk makkelijker o_O .
    Fuel Depot speelde qG erg sterk, we moeten zeker nog wat doen aan de tactics daar :)

    GG
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2007
  2. bubbababy

    bubbababy Guest

    Jim nog heeel ff hier...

    Ja tyro werde we wel geownt , onze bow werd niet gebruikt :confused: :eek: maar gelukkig toch geen wcg map. verder fuel dep ownage.

    Wel lullig trouwens dat we geen 1x host mochte ;'(
     
  3. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    1, je zat uit te dagen.
    2, hij was diegene die zei, dat jij je bek moest houden niet andersom!
    3, hou nou maar op, want op die LAN deed je ook niets, en nu begin je weer via internet..
    -----------------------------------------------------------------

    Maar pG algemeen,.. thnx voor de match! GG
     
  4. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    te janken? Rbert please kap er een keer mee yo laat het eens hoe het is voordat we weer gezeik over en weer hebben. En jij hebt voor je snipes en torques toch geen Shadowrun nodig om het makkelijk te maken? :)
     
  5. 1. Ik zat helemaal niet uit te dagen, B U U begon toen kings over host ging praten.
    2. Ik zei dat hij z'n bek moest houden omdat ie tering hard begon te janken.
    3. Soo als hij zo ging janken op LAN, had ik ook grote bek terug. Maar op LAN gebeurde er niks om grote bek over te geven. Ik heb ook niet gezegd dat ik wat zou doen op LAN, B U U wel. Hij is degene die niks doet op LAN.

    -----------------------------------------------------------------

    Goed gespeeld
     
  6. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Hij zag een 1ft gamer die z'n mond hield - vrij logisch.
     
  7. Smartiez ik wil jou ook wel us zien op een Lan fso, je gaat toch wel naar de WCG he ofniet ? En daar geef ik je uiteraard een hand, en geen vuist :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2007
  8. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Ik kom naar WCG als het meezit man, ik moet even met GoGo tours praten aangezien mijn vakantie Callela van de 25e tot de 5e loopt, en mijn reis al in December geboekt en betaald is. Het kost me 300 euro om eerder terug te komen en het kost mijn 4 vrienden 100 euro per man omdat ze de laatste 5 dagen de kosten met z'n 4en moeten delen ipv met z'n 5en.

    Ik heb iniedergeval mijn reis naar Engeland al betaald (XL LAN) en daar ga ik ons team mee coachen.
     
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Congratz qG, :)

    ik vind dat er niet zo moet worden gepraat over host want:
    Beide teams speelde 1 keer op de lan en beide teams kregen 1 keer host. Klopt precies toch.

    En die fuel depot is idd echt een lastige map niet normaal..

    En jongens houd het even lief en val niet telkens terug op wie wie gaat slaan op lans enzo allemaal vrij nutteloos niet?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2007
  10. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Beide kregen host? pG heeft 2x gehost..
     
  11. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben GEEN keer host gehad...
     
  12. Nee owner, pG heeft Tyro en Fuel gehost, Want Tyro mochten ze zowiezo al hosten, en toen kwam de tie-breaker Fuel.
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow zit dat zo sorry :)

    Wow ik wordt in 1 keer gepakt door 3 man jullie zij alert hoor jongens :D
     
  14. Oke nou heb ik het echt gehad met jou jonge http://www.zoekeenleven.nl/
     
  15. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Maakt niet uit, we hielden het niet tegen ons gevoel vertelde we dat we Fuel wel gingen redden j/k
     
  16. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom dan jan op lan ik sla je xD ;)
     
  17. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dikke bullshit op onze Ventrilo server nu. xD
     
  18. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    CSS team misschien?
     
  19. oke, maar ik sla eerst en daarna mag jij
     
  20. EXp3r1EnZ

    EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    LAN hebben wij gehost, jullie niet op lan, hoe erg is die host voordeel op lan,.. niet heel erg veel,.. hoeveel verschil op live,... wel degelijk verschil!

    ma wat boeit het, tis voorbij,.. en ze gwn op hun nummer gezet,.. klaar!
     

Deel Deze Pagina