1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Winnaars league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door GoW 3.0 Manager, 24 apr 2007.

  1. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Finale gaat spannend worden... 2 nieuwe members HLH
    Dus ik heb zo'n idee dat ze die 2 nieuwe gasten in het lijstje willen zetten..
     
  2. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Shocker zit er nu toch ook bij?
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Agrees :thumbs:
     
  4. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  5. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet lullig doen maar met zoveel verstand als ik er nu vanaf weet betekend het dat xHLHx mag hostens als er een 5e ronde word gespeeld ..
    als je watverder kijkt is dit heel oneerlijk .. in de laatste voorgaande 2 wedstrijden is qG telkens als 2e gekozen en is HLH telkens als eerste gekozen .. d.w.z. dat het veel eerlijker is al qG 1e is en zo 5e ronde mag hosten ( mits die nodig is )
     
  6. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo gaat 1e host HLH dan qG dan weer HLH dan weer qG en de 5e Host word bepaald d.m.v. het team dat de meeste rondes heeft gewonnen.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  7. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt .. de vorige keer werkte het anders ( tegen pG )
     
  8. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee de vorige keer ging het ook zo Deadbringer. Is altijd zo geweest, maar je speelt het zelf niet dus het is je vergeven ;) HLH als jullie de nieuwe recruits willen gebruiken, geef de namen dan even aan me door. Maakt me niet uit hoe, dit topic, inschrijvingentopic, xbl, pm, etc. Als je het me maar laat weten.

    Er wordt van jullie verwacht de match in het weekend te spelen, probeer even een datum/tijd te prikken en geef hem even door. Experienz & Mercenary.
     
  9. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Sinds wanneer mogen finale-teams aangepast worden :confused:. Het zijn 2 nieuwe recruits zo kan ik TrueKillaH en AbSyInTh er ook wel bijzetten en op Engelse host gaan spelen? Gewoon ingeschreven teams lijkt me en lekker afspelen die hap.

    En vorige keer werkte het anders omdat qG al host was op LAN (wow) dus kreeg pG hem en ook de 2e ronde, maar goed toch gewonnen dus np.
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm je hebt een punt, ik ga er even achteraan.

    Edit//
    Naast de regel(dat hadden we gezegt) dat we vanaf de kwartfinales geen nieuwe spelers in de teams werden toegestaan geld er nog een andere regel/paar andere regels hiervoor:

    Shocker heeft al een keer meegedaan aan dit toernooi en mag dus niet uitkomen voor HLH. HLH dient dus gewoon te spelen met de opgegeven spelers. Ik heb HLH nog niet horen zeggen dat ze dit niet doen dus er is geen probleem lijkt me. De spelers van beide teams staan dus vast.


    Is er inmiddels al een datum bekent? Want as zondag is dus de deadline.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  11. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moeten we 4v3 spelen. AsSaSsin is uit de clan. Daco heeft geen TV.

    @SmartieZ, hoezo mogen we geen 2 vervangers gebruiken? Dacht dat B U U zei dat we geownt gingen worden. Maarja. Of we nu met 2 andere geownt worden is dat toch niet erg?
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje dubbel,
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nee zoals ik al eerder heb gezegt: pG kreeg alleen de host omdat zij het eerst genoemde team waren in de schema`s. De tweede host kregen ze vanwege het voorstaan in rondes.
    Ik ben bij de beslissing ervan uit gegaan dat de host op de lan als gelijke werd gezien. Mrja goed die wedstrijd is gespeeld en door jullie gewonnen dus niet echt een interessante discussie verder ;)

    Pff het wordt ons weer lastig gemaakt hier, Hij kan toch wel een tv regelen komop???

    Door de redenen die hij geeft, en door de redenen die ik daarbij aanvul. Ik praat wel ff met Robin.

    Maar even over die TV lijkt me niet onmogelijk dat die geregelt wordt?
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is het laast online geweest op de LAN van jullie en 2 weken daarvoor.

    Dus we willen hem graaf niet tegen qG gebruiken.
     
  15. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zijn dat toernooi wel met hem begonnen?
    En je acht hem dus niet goed genoeg?
    Doet hij mee in jullie WCG team?
     
  16. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    AsSaSsiN is weg gegaan omdat hij meer vrije tijd wilde. Wij vonden hem niet slecht ofzo. Maar we respecteerde zijn keuze en hij wist heel zeker dat hij niet door wilde gaan.

    Met Daco hebben we alleen op de LAN kunnen spelen omdat zijn Xbox kapot was en een paar dagen later zijn TV.
     
  17. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    En buu mag dan wel met qG spelen hij speelde ook in RiP. Hetzelfde geld voor micro ook in RiP en mocht ook spelen voor int.......
     
  18. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat je daar mee komt, maar buu ging al naar qG VOORDAT hij was verslagen. Oftewel dan gaat de regel niet op en mag hij gewoon spelen. Zelfde geld voor micro.
    (Daar komt nog eens bij dat het hier draait om de finale)
     
  19. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zou zeggen vraag aan qG of hun het erg vinden als Shocker meedoet. Ja dan mag hij niet meedoen, als ze het niet erg vinden mag hij wel meedoen:b:
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Gewoon ingeschreven teams, ik vind het heel jammer voor je dat je nieuwe mensen gerecruit hebt maar ik zou ook zomaar AbSyInTh en TrueKillaH in m'n team kunnen knikkeren en zo een win maken (UK host). We houden het gewoon zo, en volgensmij mag je nieteens meer veranderen - dit is geen poulematch, maar een finale.
     

Deel Deze Pagina