Dat weet ik maar zeg dat dan voortaan gewoon in plaats van die andere troep wat weer eens van geen kant klopt.
Smartiez kun jij anders even aan Exp. vragen of hij al een tijd/datum afgesproken heeft met Mercenary? Mercenary claimt dat Exp. niet reageert op z'n pm's of privatechats. Hij reageert ook niet op mijn pm's. Sprak vanmiddag Buu, maar hij wist ook nog van niets.
Nee, ik spreek Ken niet ik zou zeggen: Guide Button > Right Button > Add Friend > qG I EXp3r1EnZ > Left Button > New Message > Select Friend: qG I EXp3r1EnZ > et Voila
Wij hebben met qG I EXp3r1EnZ gepraat en hebben afgesproken om woendag 7 uur tespelen wegens vaderdag en gimbly naar parijs gaat met school op maandag.
Idd hoe hij het vanmiddag ook zei: moet ik 2 uur verplicht gezellig doen en alleen op de bank zitten en dan weer vrolijk naar de volgende haha
wat een bullshit no way dat mijn pa iets krijgt hij heeft alles al .. ons ma koopt toch alles wat ze wil dus wat blijft er nog over om te geven? Merci? Een bloemetje? w/e
Prcies*) Je vader voedt jou al 18 jaar lang op, en heeft ervoor gezorgd dat je dat bent wat je nu bent. Zonder hem kon je hier niet posten. Je moet trots zijn op je pappa, hij geeft jou het hele jaar door liefde en huisvesting. En op die ENE dag kun je dan iets voor hem terugdoen. DAT.... is vaderdag.
lol en wat the fuck zou ik dan terugdoen voor hem? Hij weet dat ik dankbaar ben en ik neem mijn ouders regelmatig mee uit eten, daar heb ik geen vaderdag voor nodig, dat zou een kind automatisch moeten doen..