1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] winroute Win95 & ICS/ Internet delen

Discussie in 'Games' gestart door gaizka, 26 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Jeb Winsock dat is het! ... goh ik moet toch nog eens een keertje win95 gaan installeren ... lang niet gedaan... alleen het 32-bit verhaal is nog bliven steken ... ehm toch heb ik nog het vermoeden dat xbox live een protocol gebruikt, welke niet word ondersteund word door Win95 (maar let niet op mee ik ben een beetje grieperig :eek:)

2. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa, da klopt, voor normaal netwerken.............da weet ik ook wel, maar ik heb een xdoos met 50 meter kabel ertussen dus echt niet aan de praat gekregen.....alle tests kwam ie door, behalve de laatste: connecting with live weetjewel. Vervolgens kwam ie in een loop waar je alleen uitkwam door de rj45 eruit te trekken waardoor ie aangaf network connection error, dat was de enige manier om in de opties te kunnen komen. Dus geloof mij nou maar .......voorkom problemen en gebruik maximaal 25 meter. :D

Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  3. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Nee man gewoon een router halen en opgelost.
    geen gezeur en gezeik.... ;)

4. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Nee man gewoon een router halen en opgelost.
    geen gezeur en gezeik.... ;)

Nou mijn cabel is langer dan 25 meter en ik heb geen problem maar een utp mag 80 meter zijn net als met utp crosslink.
    maar een stp mag weer 500 meter en ook zo stp crosslink.

mijn eigen cabel is stp rj45 en is plus minus 50 meter lang en no problems

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    sygate wekr nu bij mij! thnx pejannl :)

maar nu stap 2, wat moet ik precies doen met sygate?

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Tsja, als je zelf kabels knijpt kun je inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen...

Een doorsnee rijtjeswoning is maximaal 12 meter lang en 5 a 6 meter breed. Van verdieping 0 naar verdieping 2 is pakweg 6 meter. (Randstad maten; in Oost-Nederland koop je voor het zelfde geld een klein kasteeltje... ;))

Knappe jongen die daar meer dan 50 meter nodig heeft. Ik denk dat iemand die bereid is een draadje door de muur te laten lopen met 25 meter meer dan genoeg heeft.

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Zit daar geen handleiding bij met een quick-install guide of zo?

/Edit: En nu gaan we verder in het Centrale Topic ov Internet Connection Sharing. Gaizka, dat is die thread waar jij schrijft "moderators vallen me heir zoiezo tegen, het enige wat ze doen is topics closen..." Ahum! :9

Klik hier

Zloty.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina