Gedag volk! Jullie zitten nu waarschijnlijk heel vreemd te kijken, want wat is nou weer wintereenmas (Wemas) ? Nou, dat zal ik jullie eens vertellen kindjes. Wemas is niets meer en niets minder dan de feestdagen voor de gamer! En aangezien dit forum nogal vol zit met gamers, leek het me logisch het even te melden. Wemas is bedacht door Tim Buckley, tekenaar van Ctrl+Alt+Del. Je kan meer over de feestdagen lezen op the official Wemas website . Kijk bij FAQ voor allerlei antwoorden op allerlei vragen. Ik ben het trouwens niet echt helemaal eens met hoe dat hele Wemas in elkaar zit. Het duurt namelijk een hele maand, namelijk januari, en de echte feestdagen zijn in de laatste week van januari. Een beetje lang vind ik, net als kerst mocht het van mij 'slechts' 2 dagen zijn. Dan kan iedereen daar tenminste zijn agenda op instellen, nu weet je bij god niet wanneer iemand het gaat vieren. Maar ik vermoed wel dat het allemaal wel op zn pootjes landt als er eenmaal een beetje veel mensen gaan meedoen. Daarom wens ik jullie allemaal bij deze een Happy Winter-een-mas! In dit draadje kan je vertellen of je er al van af wist, wat je er van vind, wat je gaat doen. En je kan natuurlijk iedereen een gelukkig Wemas wensen! Voor modjes: Als dit echt te nutteloos is, dan maar naar de GM. Maar ik vind wel dat dit event een plaatsje verdient op dit forum.
Voor mij is het altijd feest als ik game, dus een aparte maand hoeft voor mij niet. Wel een geinig idee, ik had er nog nooit van gehoord (niet dat dat wat zegt).
ik ben hier ook erg een fan van en ga me er ok op verheugen, word erg tof. denk dat ik me sega weer op pak. de strip zelf ownt ook gewoon, heb die ook weer eens overnieuw gelezen. iedereen happy WINTER EEN MAS !!
!! Jammer dat ik gestopt ben met WoW (niet goed voor school). Ik denk dat ik vanavond maar een paar vrienden optrommel voor wat partygames