Oh jammer. Want ik zit te denken om een nieuwe headset te kopen, omdat mijn oude wired headset het niet meer goed doet. Nu zit ik te twijfelen tussen een nieuwe wired headset of de wireless...
Mij lijkt de wireless zelf wel handig.. en het zit ook wel lekkerder voor mij (beetje het Bluetooth concept vor telefoons )
ik gebruik hem nu een aantal dagen en moet zeggen dat het me erg bevalt! lekker licht, goed geluid, geen ruis. toppie!
Ik heb die headset nou 2 maanden, en nu is die kapot, wou hem opladen heb 'm er een dagje in laten zitten maar nu krijg ik hem met geen mogelijkheid meer aan. Iemand die me kan helpen?
te lang laten opladen accu doorgebrand of zo je kan beter fftjes de helpdesk van ms belle waarschijnlijk krijg je dan wel een nieuwe
Heeft iemand dat nummer zo snel? Want die van mij doet het ook niet meer Balle klote headsets! Al 4 met kabel er door heen gehannest en nu ook al de draadloze. Word debiel van die dingen, ze horen gewoon te functioneren.
Draadloze headset is super. Als je maar heel ff gamed.... Daarna gaat die storen of ruis moet je hem aan en uit zetten en dan doet hij het weer goed. Wordt er schijt ziek van. Maar het geluid als die het doet is super!
Bedankt . Zonet even gebeld en je kan de draadloze headset gewoon bij de winkel omruilen (bonnetje needed).
Een maat van me gebruikte ook een Wireless Headset, maar het klonk voor geen meter. Hij wisselde 'm dan ook meteen weer om met de oude headset.
Ik heb ook al een tijdje de Wireless, maar toen de batterij laatst een keer op was, en ik verdeel speelde met de normale, dacht ik echt wtf. De Wireless klonk in mijn oren vele malen beter en helderder dan de normale Normaal gesproken passen die oor-headsets me ook voor geen meter, maar deze voel ik na een tijdje echt niet meer zitten. Ook het muten en volume doet het echt gewoon heel gebruiksvriendelijk met de feedback bliepjes. Ik vind het een geweldig ding
Zijn de problemen met de headset (sync probleem) nu structureel ? Komt er een update voor uit of is het een hardware fout (retour naar winkel) Ik zit erover te denken om hem retour te sturen, ik gebruik continue mn oude met draad
Nou ik was zonet dus even bij de Intertoys en wou hem omruilen, dit kon dus niet. Zij sturen eerst dat ding naar microsoft en dan krijg ik hem pas , dus precies hetzelfde als met draad. Maar een rare boel...