toen mijn draadlose controle verrot was kreeg ik gewoon een nieuwe opgestuurd van MS en de oude heb ik nooit hoeve opsturen het zelfde me wired heatset
Ik heb net de draadloze gekocht en ga hem straks proberen. En over die fouten : Je heb dan een oude controller,koop een nieuwe en het probleem moet weg zijn.
Zelfde geld voor een vriend van me. Zijn VGA kabel om de Xbox360 op een PC beeldscherm te sluiten kapot was ofzoiets. Hij MS bellen en kreeg de aanbieding om een nieuwe te krijgen, hij zijn adres gegevens gegeven. Binnen een week had hij die nieuwe kabel. Bleek toen hij de kabel verwisselde vuil/stof zat in de aansluiting van die VGA kabel. Hij had dus gewoon een gratis extra reserve kabel en hij zei dat MS niet eens naar iets had gevraagd om te checken of hij een Xbox360 heeft. Dus kan je als iemand zonder Xbox360 gewoon zeggen dat een kabel of accessoire kapot is en een nieuwe wil hebben. Al vroegen ze wel naar zijn gamertag en hotmail adres, dus misschien via dat konden ze zijn dat hij een Xbox360 heeft. Maar ja op dit punt heeft MS een goede service helpdesk.
Damn en ik heb dat ding al vanaf kerst. Vond het altijd al zo kut dat ik hem altijd uit moest doen. hahahah bedankt!!!!!
nog steeds zo duur een half jaar geleden precies hetzelfde. byw wat zijn die dingen snel leeg zeg. Kan er net 4 uurtjes meedoen
Allebei...iig de draadloze wel. Heb zelf geen met draad, maar heb nog nooit berichten gezien van ''klote microsoft, waarom kan dat ding wel op de draadloze en niet voor de met draad''. Dus beide kan
Neen dat hoeft niet volgens mij, er zit een knopje op de headset zelf. Hiermee kan je van controller 1 naar 2 -> 3 -> 4