Wireless Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 4 nov 2006.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de wireless headset nu een week en hij doet het perfect met mijn draadloze controller, Maar hij wil niet op mijn controller met draad connecten.
    Nu heb tegelijk met de headset ook een nieuwe controller gekocht (met draad) maar die staat hier nog steeds in verpakking omdat ik toch eerst zeker wil weten of de draadloze headset wel werkt met een wired controller.

Ik heb het antwoord zelf nog nergens kunnen vinden dus als iemand zeker weet dat het kan dan zou ik het zeer op prijs stellen als je het even laat weten aan mij.

Ik ben trouwens zeer tevreden over de headset.

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De draadloze headset werkt op een wired controller, ik speel namelijk ook met een wired controller en de headset werkte gewoon.

4. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Gister voor het eerst met een wireless headset gespeeld. GRAW2 met een redelijk volle lobby (schreuwende oldskoolers ;)).

Geluid was best goed, alleen viel de verbinding een paar keer weg, na een tijdje spelen werd dat erger leek het wel. Verbinding valt dan even weg, en na paar seconden pakt de headset hem weer op, soms hoorden de anderen in de game dan enorme herrie / ruis.

Klinkt bekend schijnt? Kan het liggen aan drukke / volle games?

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    ik heb er geen last van, en andere mensen ook niet van mijn ruis fzo, ik val ok niet weg enzo

6. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou moeten werken, ik heb hetzelfde probleem gehad met een draadloze controller, Microsoft gebeld en een nieuwe controller opgestuurd gekregen. Dit probleem komt volgens mij voor bij oudere series controllers.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Even ter info: Als je storingen hebt (wegvallen etc.) en je hebt een chrome Faceplate op je console zitten is dit normaal. Vanwege het chrome komen de signalen niet goed door. Ik dacht eerst dat het aan de headset lag, maar sinds ik er een andere Faceplate op heb zitten werkt het perfect. Beetje jammer, maar ja...

8. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    hem em vandaag kunnen proberen nu ik mijn 360 terug heb
    en het werkt echt perfect nu kan je gewoon rondlopen zonder je controller

wel lekker zo een dure ding gratis krijgen als compensatie van microsoft

9. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Ter compensatie van wat?

10. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    dat mijn 360 al 3 keer dood is overleden

11. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel lief van Microsoft dan.

12. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey gasten,

Mijn gewone headset is weer eens kapot, en nu wil ik eens een Wirless headset hebben. Maar ik vind dat ding duur 50 euro voor een headset is oplichting. zal ik dit aparaatje kopen ja of nee.

13. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Moet je zelf weten, ik heb het wel gedaan nadat 5x de normale headset was stuk gegaan. Deze draadloze is intussen ook al een keer stuk geweest, maar bevalt prima. Het geluid is stukken helderder.

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er nu ook eentje en dan via het compensatie systeem:

Pluspunten:
    - goed geluid
    - draadloos is leuk

Minpunten:
    - hij zit niet goed om mijn oor ( te klein ??)
    - opladen duurt wel 4 uur, en je kan er 8 uur mee

Maar hij lijkt steeds van m'n oor te vallen en ik ben toch echt geen kleine aziaat, ik ben 1 meter 80 :) . Maarja 't zal wel. Misschien moet ik eraan wennen

Als cijfer geef ik hem een 7, en voor mensen die overwegen om van de wired naar de wireless headset gaan, niet doen. De wired headset zit stevig op je hoofd, en zo groot is het verschil in kwaliteit nou ook weer niet.

15. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0

ik ben 1.92 en hij zit bij mij goed.....je hebt wel die grote ring er op gezet?

16. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, grote ring. Als je goed kijkt staat er S of M op.
    Eigenlijk zit M ook een beetje strak bij mij. Ik dus bellen naar MS vragen of ze dan toevallig ook een L hadden. Dit bleek helaas niet het geval.

Oftwel, fijn stukje hardware, maar alleen voor mensen met standaardverdeelde oren. :D

17. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb gister ook n wireless headset gekocht. En het geluid is super helder, maar de andere mensen horen mij niet goed. Hun horen meer een computer stemmetje. Iemand enig idee hoe dat kan?

18. x-factor

x-factor Xbox Guru

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je je voice-masking aanstaan?

19. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Waar kan ik dit terug vinden?

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik er een tijdje mee game begint hij zeer te doen aan mijn oor, meerdere mensen hier last van?

Verder werkt hij erg goed, alleen horen de andere mensen soms het geluid van mijn boxen mee, dit was bij de wired niet het geval.

Deel Deze Pagina