1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wireless Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 4 nov 2006.

1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja maar dan krijg ik geen geluid(met de wireless controller) en bij een wired controlller wel. maja een wired headset moet het dus gewoon doen met een wireless controller???

Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Heb je je wireless controller wel geconnect met je xbox360? Dus zie je 1 lampje op je controller branden en 1 lampje op je xbox? Heb je de headset niet op mute staan? Heb je het volume van de koptelefoon op zn zachts staan?

3. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet hetniet maar hij deed het net opeens dusss:)

4. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de wireless headset voor pc gebruiken op Xbox? Ik heb namelijk eentje, maar de Xbox blokkeert helemaal :emo:

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke wireless headset bedoel je ? Die van de 360 werkt in ieder geval op beide apparaten.

6. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Wel, ik heb een Wireless Headset die oorspronkelijk voor de PC is. Maar op de achterkant stond er dat je hem ook voor de Xbox kan gebruiken. Als ik hem dan gebruik blokkeert men Xbox.

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om even zeker te weten of we het over dezelfde headset te hebben, ik bedoel dus gewoon de officiele Xbox 360 Wireless Headset. Deze dus :

Die werkt in ieder geval 100% zeker op zowel 360 als PC. Weet niet welke jij bedoelt, maar als het een echte PC headset is dan kun je er niet direct van uit gaan dat ie ook op de 360 werkt. Ook niet als het op de verpakking staat. De officiele 360 accessoires werken wel altijd op beide apparaten.

Laatst bewerkt: 18 jun 2008
  8. NtrMission

NtrMission LF.Xx.

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft LifeChat ZX-6000 Wireless Headset (JUF-00001) volgens de website waarvan ik hem gevonden heb. Er zitten drivers bij, maar ik vermoed dat de Xbox 360 versie van deze headset de drivers in de ontvanger heeft steken.

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb een probleempje met mijn wireless headset.
    nadat mijn xbox 2 weken is weg geweest op vakantie naar duitsland wou ik vandaag weer online gaan gamen. ik heb voor de zekerheid maar de hele nacht mn headset op zitten laden.
    toen ik vegas2 online starten ik mn headset op alleen hij wilt maar niet connecten met mn controller:confused:
    wat kan er aan de hand zijn of wat doe ik fout.
    ik probeerde m te connecten door op mn controller en headset dat witte knopje in te drukken.

10. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik dat knopje is van de 360 zelf om 'm te vinden.
    99 procent dat het werkt

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja had het ook al geprobeert en dat was idd de oplossing.
    alsnog bedankt:b:

12. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heb je als je online speelt met een headset het game geluid via ja tv en het geluid van de pratende mensen via je headset?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Rutjes

Rutjes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met een probleem. Mijn oplader van mijn wireless headset is spoorloos verdwenen en de batterij is dus leeg.8)

Ik heb al een aantal zaakjes bezocht in de regio Zoetermeer maar konden mij nniet helpen. Ook de xbox support had er geen 1 voor mij liggen.
    ik heb de oplader van mijn nokia tel al geprobeerd maar die werkt dus niet :9

Is er iemand die het zelfde probleem had en dit heeft kunnen oplossen door enkel de adapter te kopen (desnoods universeel) of heeft iemand nog een werkende lader voor mij 8)

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Probeer het eens in de bazaar, waarschijnlijk heeft iemand hem nog :)

16. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ik zit ook met een probleem;

Ik heb al een tijdje niet meer mijn wireless headset gebruikt. En nu wilde ik hem laatst weer gebruiken maar ik krijg geen geluid of wat dan ook. Mijn xbox zelf vind hem wel. Mijn controller staat dan op 1 en headset op 2. Ik krijg dr alleen geen geluid of iets uit.

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt.

17. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Misschien omdat je Wireless headset op 2 staat?, druk de Sync knop 1 keer in en je veranderd van player telkens wanneer je hem indrukt veranderd hij.

18. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Dat zou eigenlijk toch niks moeten uit maken.

19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hem even handmatig met de sync knop op kanaal 1 zetten.
    Als ie dat niet wilt dan kan dat door twee oorzaken komen: er zit nog een headset in je controller of je controller 'Denkt' dat er nog een headset inzit.

Als er nog een headset in de controller zit dan trek je die eruit.
    Als de controller denkt dat er nog een headset inzit terwijl dat niet zo is dan moet je volgens mij een andere controller.

20. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    Ja volgens mij, denkt hij dat er nog een headset in zit. Tenminste bij call of duty staat er ook een luidsprekertje voor. Maar ik heb maar 2 controllers en de witte controller is van de premium xbox. En de zwarte voor de elite ;) Maar ik heb dit probleem nog nooit gehad best raar. Maar in iedergeval alle 2 bedankt.

Deel Deze Pagina