Ik heb nog steeds m'n headset die ik bij live kreeg in 2003. maar ik heb nog nooit van headset moeten veranderen omdat er 1 stuk ging. Nooit een headset stukgegaan dus. Dus een headset gaat zeker wel 1 jaar mee!:b:
Ja natuurlijk, maar ik let er echt niet op of ik er wel zuinig mee omga. Maja ik smijt er dan ook weer niet mee
het komt waarschijnlijk omdat ik wel eens met die draad in de knoop raak, dan zit je er net een stukje op en dan wil je je controller omhoog doen en dan trek je het draad waarschijnlijk uit het lood, nou ja gewoon kut dus
Ik begin hier trouwens maar niet aan omdat ik ook al heel wat headsets versleten heb, volgens mij worden ze midden in de nacht door kabouters aangevallen ofzow want van de ene op de andere dag zijn ze verrot, gaat egt helemaal nerges over
Nou mijn headset die ik sinds de lauch van de 360 heb, doet het nog steeds zelfs die van mijn oude xbox uit 2002 doet het nog perfect
nou het zal bij mij veel problemen oplossen, iedere keer dat gekloot met dat draadje, terwijl de controller draadloos is.
ik heb hem ook besteld ben benieuwd. @ fardo krijg je een mailtje gestuurd als die verzonden is of kan ik hem tracken. dit is een beetje onduidelijk. thnx.
als ik nou eerder zo'n draadloze had gehad, had dat kutkonijn van me ex hem tenminste ook niet kunnen doorkauwen... ik zei nog zo: GEEN KONIJN!!
Je krijgt inderdaad een bevestiging dat deze shipped is ... maar geen tracking nummer ... duurt iets minder dan een 6 dagen en je hebt hem in huis ... je hebt wel een universele lader nodig en een stepdown converter
de universele lader / stepdown.. is die ook van xbox of is dat gewoon een standaard stekker converter (us naar eu)? Misschien fotootje? Wel ideaal met het oog op Gears, zo'n wireless headset...
Het is gewoon een losse adapter (die van de xbox werkt niet ) ... dus je moet een aparte kopen ... een stepdown converter is een US --> Eu stekker met amperage aanpassing .. anders smelt ie (hehehe)
Kan ik ook een oude losse modem adapter gebruiken want daar heb ik er zelf nog een paar van liggen. en ik heb ook nog een reisstekker liggen is dat ook goed? thmx.
Ik wacht wel tot deze in NL uit is, maar dan schaf ik hem ook gelijk aan.. Ik word gek van dat draad.
Ik heb hem inderdaad al en hij is zeker de moeite waard. Veel beter dan de bedraade headset. Zelfs beter dan de Halo 2 headset