1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wireless Headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 4 nov 2006.

  1. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft wat doe je mij aan.......november is een dure maand.....:D :D
     
  2. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt inderdaad in Nederland uit op 24 novemeber (of zo veel eerder als de winkels het durven aanbieden voor de streetdate :mad: _ en hij kost EURO 49,99.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk dat ik deze maar aan ga schaffen. Ik heb nu 5 a 6 van die xbox360 headsetten er door heen gehaald. Ik ga er hardstikke rustig mee om maar die dingen blijven maar stuk gaan (Mensen kunnen mij wel horen maar zij mij niet). Heb nu gewoon 4 headsetten hier liggen waarvan 2 er stuk zijn...

    Hopen dat de draadloze beter is...
     
  4. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehhhhhh??? Really? :lol: :emo: ;)

    Overigens doen ze het alle 4 denk ik en moet jij eens naar je NAT instellingen kijken.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    of kijken naar je mute settings :+
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha neen mijn zin klopte niet helemaal 8). Zij kunnen mij niet horen maar ik hun wel :+

    En hoezo doen ze het wel als ik eerste de ''werkende'' headset erin plug *alles werkt* en daarna de ene die ''stuk'' is, en zij kunnen mij niet horen :confused:

    Of zou het echt daar aan liggen :+? Want als ik een voice message inspreek krijg ik mezelf ook niet tehoren, heel gaar...

    Doh jongens, nu kan die wel weer 8)

    Edit: Smiley attack in post...
     
  7. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar dan doen ze het echt niet. Maar ik heb werkelijk nog nooit een kapotte headset gehad. Uiteraard is dat N=1 (als je statistiek hebt gehad, weet je wat dat betekent) en wil dat nog niets zeggen, want jij hebt er (N=4) 2 kapot.

    En sorry dat ik even de draak met je stak, ik kon het niet laten :D :x
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Oh gelukkig :+. Maar ik heb geen statistiek gehad, of gewoon niet opgelegt. Iig ik ben al iets van 3x naar de winkel geweest om hem om teruilen en en heb thuis dus ook nog 2 stukken...Naja de draadloze is wat steviger hoop ik
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wireless headset zal 49,95 in Europa kosten en komt op 24 november uit.
     
  10. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo moet je eens kijken wat voor een batterij er in gaat...
    Ni-CD (nikkel-Cadmium) heeft namelijk dit nadelige kenmerk, zit een soort geheugen in wat tegenvallend werkt. Je moet het zien als een pak yoghurt die leeg is (met wat restjes) en je vult hem weer. Uiteindelijk zit het pak vol met onbruikbare restjes :)
    Maar in de meeste apparaten kom je hem gelukkig niet meer tegen, omdat Ni-MH een grotere opslag capaciteit heeft + hij kan 500 keer opladen en heeft dan maar weinig capaciteit verloren.
    Verder kan het kan ook een Lhitium batterij zijn, deze zijn nog een stukkie duurder maar heeft nog een grotere opslag dan Ni-MH :)

    Maar nog wat over de headset je gebruikt een Mini-jack 2.5 mm hier past geen standaart headset op, maar er zijn wel verloopjes van Vivanco die van 2.5 naar 3.5 gaan. Kan je dan wel je eigen headset gebruiken? (zelf heb ik geen 360 maar ben best benieuwd naar het antwoord :)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2006
  11. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we wel zo'n batterij mogen verwachten voor die 50 euro..!

    Maar ben wel benieuwd hoe de binnenkant eruit ziet.
     
  12. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk wel van verwachten, Ni-CD is gewoon een hele oude techniek die zijn laatste jaartjes heeft geteld. Over twee jaar mogen ze niet meer eens gemaakt worden :)
     
  13. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo klopt dit?
     
  14. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dit klopt niet volgens mij.......

    de headset uit canada werk via een andere voltage (110V) , je zult dus een stepdown converter moeten hebben die van 220 naar 110V omzet , daarnaast heb je een reisstekker nodig omdat de stekker uit canada niet standaard in onze stopcontacten past.....

    correct me if i'm wrong
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga deze headset denk ik maar gewoon in nederland bestellen, komt over 2 weken al....
     
  16. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk even op dvdcrave daar is hij echt ontzettend cheap 33.8 en iets van 10 euro verzendk. en komt hij wel volgende maand uit but who cares voor dat bedrag.

    Heb hem daar al gepre. En heb goede ervaring met deze site. Zelf geef ik het als cijfer een A+.

    En enige wat je nodig hebt is een reis stekkertje want voltage hier en aus is zelfde.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  17. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    oke , hij kost in nederland 49,95 euro en jij hebt hem besteld voor 33,80 euro +10 euro verzendkosten = dus 43,80 euro en je moet tot volgende maand wachten voordat je hem krijgt.......

    je moet het zelf weten natuurlijk maar voor 6,20 euro meer zou ik hem dan gewoon hier in nederland halen....zou hem gelijk willen hebben.....
     
  18. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja voor 6,20 zou ik hem ook gewoon in nederland willen halen, maar voor 6,25 haal ik hem zeker wel ik het buitenland:9
     
  19. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon deze nemen ben je gelijk klaar :p
    [​IMG]

    Hij kan verschillende voltages aan (input: 90 tot 260V) en heeft gelijk de amerikaanse stekker erbij.
    Kost slechts 54.99 euro :+
    Ff dus twee weken wachten en dan heb je tenminste betrouwbare garantie met de juiste adapter ;)
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Stel die headset is leeg dan moet je wel ff twee uur naast je stopcontact blijven zodat hij oplaad. Ik vind het laden niet echt handig. Is het ook zo bij deze headset dat je hem gewoon kan laten laden als je weg gaat, en als je terug komt dat hij dan voor je geladen is?
     

Deel Deze Pagina