Ik heb de headset binnen, afgelopen maandag besteld donderdagmiddag binnen gekregen. vet ding. en ik heb een converter van een maat gekregen. Batterij gaat ongeveer 5 uur mee. ik had dit wel iets langer willen zien. maar goed hij is echt top, kwaliteit geluid is ook veel beter.
Maar gaat deze headset langer mee dan al die andere want bij mij gaan al die ding kapot.. en nee ik ga er niet op zitten
Ja bij mij gaan die dingen ook om de paar week naar de malle moer. Ik denk dat de Wireless headset sowieso wat steviger is...
En of het je hij er lang mee door kan is natuurlijk nog niet helemaal duidelijk, dat speeltje is nog niet zo lang in de markt. In NL nog zelfs helemaal niet. Maar ik denk dat je voor 50 euro wel dergelijke kwaliteit kan verwachten..
Ik blijf het zo raar vinden dat die headsets zo veel van kwaliteit verschillen ofzo . In mijn omgeving ken ik niemand waarvan de headset(s) kapot zijn gegaan, zoals eerder gezegt die van mij ook nooit! Maar idd van die wireless headset mag je wel verwachten dan hij lang (paar jaar!) meegaat. Tenminste dat vind ik. Maar dat vind ik ook van de wired headsets.
@ Fardo, Ik ben sinds 3 dagen de wireless headset aan het gebruiken, deed het in het begin helemaal top, goede geluidskwaliteit lekker makkelijk enz. Vanmiddag wilde ik met een maat chatten ik hoorde hem wel maar hij mij niet. de headset was niet ge-mute. ik heb alles gechecked qua troubleshooting maar ik kom erniet uit. p.s. ook mijn porten heb ik nog gechecked of die gefortward zijn en die staan open dus please help. thnx.
Ik denk niet dat dat aan de headset ligt, ik heb dat namelijk ook best vaak ( gewoon met de wired headset) eerst had ik altijd bij zo'n vriend van mij dat hij mij niet kon horen maar ik hem wel, een paar weken later konden we elkaar weer normaal horen. Ik heb zelf ook NAT open staan maar weet niet precies waar het aan ligt
de release staat op 24 november.... sterker nog , k zie dat je hem al kan bestelld via bol.com , Klikkerklik
Ik zie dat vanaf vandaag bij Dixons de Wireless Headset van Microsoft voor de Xbox 360 in de verkoop is gegaan. Voor 49,99. Kopen dus