ik hoor dat er veel problemen zijn met die headset. zoals bv dit: http://xblradio.com/blogcast/?p=183
no problem Ik heb de wireless headset nu een week of 2 en heb er tot nu toe geen enkel probleem mee gehad. Ik vind het daarom ook echt een top ding en gaat gewoon lekker uurtje of acht mee, vier uur opladen en hij zit weer vol. Game on!!!
Gisteren de wireless headset aangeschaft en nadat de nodige lading erin gepompt was even de headset uitgetest....dit zijn mijn bevindingen. - Voor de eerste keer dat men de headset (vanaf nu noem ik het H.S.) gaat gebruiken moet men eerst de console aanzetten...daarna de H.S. aanzetten (dus nog geen controller aan of gebruiken). Dan gaat men als eerste de console laten syncen...waarna door korte druk op knopje aan de binnenkant van de H.S. deze gesynced word met de console. Hierna kan gewoon de controller aangezet worden. - H.S. word daarnaast ook gesynced met de controller...dit gebeurd geheel automatisch...en men merkt er niets van. Ook nadat ik de ene controller uitzette en een andere ging gebruiken (welke op dezefde poort gezet werd als de eerste controller) werkte dit ok. Dus men kan meerdere controllers gebruiken met elk hun eigen H.S. daar ze gesynced zijn aan elkaar. - H.S. zit comfortabel...knoppen zitten op de goede plek en handig bereikbaar... aan/uit en mute zijn hetzelfde...daarnaast heb je een volume + en - knop....binnenkant H.S. zit de sync knop en 4 ledjes welke aangeven op welke poort je gesynced bent. - Geluidskwaliteit voor ontvangst is uitstekend en hard...moet dus volume iets naar beneden aanpassen...dus ik heb nog headroom. - Geluidskwaliteit van de microfoon is ook uitstekend ...geen bijgeluiden/gehijg/krakels of andere onzin gewoon goed zoniet beter en helderder dan de "oude" H.S. - Heb verder dus geen dropouts gehad...piepjes....krakjes of andere problemen die men hierboven had beschreven. Daarnaast heb ik een DECT telefoon en een DECT babyfoon in huis (plus beide buren met een draadloos netwerk) die totaal geen storing hebben gebracht - Duurtest kan ik nog geen oordeel over geven...zal nog blijken in wat online potjes. Ben dus tot nu toe uitermate tevreden over de aanschaf van de draadloze headset en na wat gewenning qua dragen ervan zal dit zeker een van de betere aankopen zijn alhoewel de prijs een beetje heftig is (49,50 Euri)...maar dit kon ik wat verlagen door wat loze headsets die bij me thuis lagen te verkopen in de sjop. Al met al krijgt hij een dikke 9.0 van me....
En hoe moet je dat ding opladen? zit er een oplader bij of moet je die er bijkopen of gaat het met de quick charger ofzoiets??
Vandaag gezocht maar niet gevonden.. Hopelijk zijn ze dit weekend op de Gameplay beurs te krijgen (voor een mooie prijs)
De headset net gekocht bij de bart smit in rijswijk , hangt nu eerst aan de lader en dadelijk eff uitproberen... greets marco
Beter ik ga em morgen op gameplay halen... vond die andere crapset maar niks...heb er al 2 die het allebei niet meer doen.
Ik heb vanavond de headset gekocht bij de Dixons (V&D Groningen). Meteen aan de lader gehangen en zojuist aan het testen geslagen. Ik heb exact de problemen zoals beschreven in het filmpje wat eerder gepost is. De eerste keer ging het goed, maar vooralsnog krijg ik (als ik eenmaal in m'n profiel zit) de headset niet aan dat profiel gekoppeld. Ik ga nog even verder testen.
Het lijkt in sommige gevallen goed te gaan, maar niet altijd. Als de console uit is en ik zet deze via de controller aan, tegelijkertijd met de headset dan gaat het goed. Als ik vervolgens de headset uit zet en weer aan, koppelt deze zich ook goed aan het eerste profiel. Wanneer ik de console aanzet en de headset uitstaat en de xbox klaar is met opstarten en vervolgens de headset aanzet gaat het niet altijd goed. Erg irritant, dan moet je dus je console weer uitzetten.
Heb em ook. En vind het helemaal toppie,goed geluid etc. In het begin wel even wennen zo,n ding om je oor. Maar voor de rest top ding(wel beetje duur maargoed)
nou miss neem ik ook is een draadloze want ik heb er nu in één week 2 bedraade headsets doorheen gewerkt, tering dingen, weer 30 euro armer!
Een minpunt vind ik de overgevoeligheid van de microfoon. Deze pikt te veel achtergrondgeluiden op, je chat-collega aan de andere kant kan dit als storend ervaren.
Ik heb vandaag ook de wireless headset gehaald en ben er tevreden over. Maar hoe zet je hem op Mute... ik heb een handleiding die niet in het nederlands is en me engels is niet al te best...
1x op dat zilveren knopje drukken aan de zijkant. houd datzelfde knopje langer ingedrukt om de headset uit te schakelen:b:
Om 10 min is mijn verbinding weg, en moet ik headset uit zetten en weer aan. ( ik zie dit op headset , knipperen 4 ledjes) echt klote want voor de rest is het top !