Nee alles moet getest worden ... Ik wil dus alle mogelijke opties proberen ... de xbox 360 en router zo dicht mogelijk bijelkaar zetten ... Ik wil screenshots van alle tabs (behalve je echte ip adres) of zet ze secure in een pm, zodat ik deze kan bekijken ... dan kan ik gaan nadenken voor oplossing voorlopig is er dus geen support op Belkin Pre-N routers
Wired werkt bij mij wel, maar bij NAT krijg ik 'strict', en kan daarom niet met iemand anders praten via headset.
Voor NAT stict en voor het MTU probleem zie deze thread: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=78437 vul het formulier van pagina 1 en post het in die thread... ik wil indeze thread me concentreren op het draadloze probleem (wat volgens mij wel gaat werken... maar er moet getroubleshoot worden)
Er is trouwens een Firmware Update die update naar Version:1.01.03 Misschien doet hij het na deze update, zou dat kunnen? EDIT: HIJ DOET 'T Dus... ff firmware updaten! EDIT 2: Nu kan ik alleen nie met iemand chatte... NAT is wel open. als ik iemand invite of iemand mij dan springt ie na een tijdje weg, de chatbox. EDIT 3: Als ik een wireless doe, kan hij ook de pc niet vinden. Als ik draad gebruik tussen een switch en de 360 dan wel.
Er is iets niet helemaal cool met deze router. Ik heb m zelf ook. Wired aangesloten i.c.m. een wired MCE2005 bak. Intern gaat als een zonnetje. Live connecten gaat prima. Maar NAT is en blijft STRICT. Wat ik ook doe. DMZ lijkt niet te werken, en portforwarding geeft ook niet het gewenste resultaat. Heb de Belkin Pre-N naar een Linksys WRT54GX geflashed (2.01.10) en daarmee hetzelfde probleem. Die Linksys firmware is overigens wel ff heel wat beter dan de Belkin. Mocht je t willen proberen: http://www.dslreports.com/forum/remark,13874867 Maar weer gewaarschuwd. Alleen doen als je het hele topic hebt doorgelezen en vertrouwd ben met Hexedit. Help! Ik denk dat ik maar een andere router ga scoren. Is mn VPN issue ook meteen verholpen.
Ok ben eruit... Het lijkt erop dat veel mensen problemen hebben met Linksys en Belkin routers icm NAT Strict/Moderate.. Wat ik nu heb gedaan om NAT open te krijgen op een naar Linksys geflashte Belkin Pre-N is het volgende: Nieuwste firmware installeren. Alle portforwards/porttriggers/Upnp forwards mbt XBOX weggooien. XBOX gewoon een dynamisch (standaard) IP adres geven (DHCP) XBOX IP adres uit DMZ verwijderen + DMZ disablen en als laatste: UPnP enablen. Wat blijkt nu: Het lijkt erop dat er conflicten kunnen ontstaan wanneer je 'dubbele' instellingen maakt. Als je router UPnP ondersteund hoef je echt helemaal niets in te stellen om NAT open te krijgen. Ben er een week mee bezig geweest en dit is het. Wel belangrijk denk ik om de laatste firmware te flashen. Of dit nu op een Belkin of Linksys router het geval is maakt niet uit. Gaat volgens mij op voor elke router.
Ik heb ook de belkin Pre-N Router, ik had precies hetzelfde als jou, dusz ook ''ip failed''. Toen had ik belkin gebeld en die zeiden dat je de router moest resetten ( resetknopje onder ingedrukt houden, stroom eraf, stroom er weer op, en resetknopje weer los laten) En Toen werkte alles bij mij weer perfect! Dus draadloos lukt echt wel met een belkin pre-n