wmvhd op xbox360 zonder PC?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door zfn, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dit via de Xbox zelf zou proberen.. aha, dan las ik het niet goed. Inmiddels al e.e.a. gelezen over HFS. dat moet lukken. ;)

Ander vraagje nog. Past de controller van de gewone xbox in de 360? Ik wil namelijk de premium gaan kopen, maar als ik na een paar weken niet gespeeld te hebben, de 360 weer aansluit en de batterijen leeg zijn, kan ik nog niet spelen .:confused:

2. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    ik wilde met die retail games niet illegaal zijn maarik begrijp je wel ik hou niet van dat ombouwen en kopieren daar heb je alleen jezelf maar mee als hij stuk is geen garantie en dan lach ik de mensen uit die gebaned zijnof een kapotte xbox hebben hahaha

3. D4m4n

D4m4n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die passen niet, maar je moet gewoon wat oplaadbare batterijen kopen. Het liefst vier. Dan kun je altijd spelen met je draadloze controller.

4. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De batterijen gaan heus niet uit zichzelf helemaal leeg in 2 weken hoor. Ze zullen bijna net zo vol zitten als voor die 2 weken.

5. zfn

zfn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    HOE branden jullie een wmvHD op een (gewone) DVD? Khad een film van 4GB.. moet passen, maar hoe brandje hem? Als ISO of gwoon erop plakke en thats it?

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gewoon als data-disc fikken lijkt me?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina