haha ja, ik had 't gister ook gezien, dat gamekings, ging die camera man ff gamen, maarre wel amateuristisch he, en die skate word behoorlijk irritant (sorry voor de offtopic, heb splinter cell hier ook nog niet zien staan)
Hier in Naaldwijk is de FRS wel relax. Ze hebben SC al besteld en hij is onderweg. Toen ik vandaag nog ging vragen aan iemand 8ter de kassa of ze mischien SC voor de xbox al binnen hadden, zij die gast acher de kassa: "SC???? DIE WIL IK OOK!! Goede game man, nee hij is nog niet binnen, ik check zelf ook gegelmatig de lijst". das wel relax
OFFTOPIC. Ik vond die Skate wel grappig. En dat stukje bij de XO2 was dik grappig, privejet en dat stukje met body guards. Ik ga hem op Zondag nog een keer kijken.
OFFTOPIC: Tja nah kvind die skate oook wel irri worden en ook zo kut is dat ze die free charts ook doen! owja nog een vraagje weetje misschien nog iets leuks te doen in de demo? een coole move ofzo...?
Heb m nog niet gezien hier (Duiven), wacht nu dan ook tot vrijdag en ga dan weer kijken.... ** selecteer hieronder om te zien ** Realease date: 4e kwartaal 2003 hmm coole move, stuur em met de post naar mij
Kap is met die offtopic crap, da's niet de reden waarom ik dit topic lees. Ik ben het spel ook nog niet tegengekomen... maar ga morgen de stad in!
somigge mensen hebben wel errug veel moeite met on-topic kleppen :{ bij de frs hier krijgen ze maar 4 x splinter cell dus k zal moeten haasten (of k ga naar de V&D, daar komt toch nooit iemand en hebben ze dus altijd lekker veel games heheh )
Waarom mag er maar een Splinter Cell topic zijn? En als we maar een topic hebben mag ie toch wel iets van de topic af wijken, als ik nou ietsw anders wil zeggen dat 'tjee ik kijk voor de 15e keer vandaag in de winkel en hij ligt er niet, vreemd he?' Anyway, hij ligt hier niet. En hij zal waarschijnlijk er morgen ook wel niet liggen.
dat is de officiele release datum dat weten we nu wel. alleen meestal komt ie iets eerder. vandaar deze topic. want als ie er is gaan we elke winkel af die er te vinden is om het een week eerder al in bezit te hebben. wanneer is dat nou eens duidelijk? k kan zelf ook wel ff kijken op tothegame dat et de 28e is. evenals morrowind de 28e zou worden. die was er ook de 13 al. dus aldus.
Bij ons ik vraag waneer komt de xbox voor de XBOX uit. Vrouwtje mapje halen Vrouw: PLAYSTATION???? Nou ze zeiden bij ons ook de 28e
van bartsmit kreeg ik het volgende: stephan_van_barneveld@hotmail.com (21-11-02 12:56): >L.S., > >Op 21-11-2002 om 12:56:46 heeft stephan van Barneveld het volgende bericht verstuurd: > >wanneer komt Splinter Cell voor de Xbox uit? > > >Telefoonnummer: 0611204394 >Email: stephan_van_barneveld@hotmail.com > >Einde van deze email. Geachte meneer/mevrouw, Wij danken u hartelijk voor uw email. Het product wordt tot op heden 28 november verwacht aangeboden te kunnen worden aan onze klanten. Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Met vriendelijke groeten, De shopmanager Bart Smit B.V. ik hoop dat dit dan wel klopt