Ik heb inderdaad ook het spel op Uber uitgespeeld gisteren, maar ik denk dat ik er ongeveer 7 uur erover heb gedaan. Ik had wel een nieuwe difficulty verwacht? Zo moeilijk was Uber ook weer niet.
Die zijn er ook Enigma Code #4 Unlocks Ironman Mode. Ironman Mode gives you only one life, game is over if you die. Played on UBER Difficulty.
Mag wel is aleen nogal debiel in me ogen je kan zelf de keuze niet maken of je hem digitaal of fysiek wil. Fysiek kan je hem later eventueel nog ruilen mischien is dat een punt om hem fysiek te halen.
misschien vraag ik dit omdat ik heeeeel misschien verwijs naar de gameplay value? Of het 't waard is om voor altijd bij je te hebben...
Je kan hem zoiezo 2 keer uitspelen ook zijn 2 tijdlijnen in de game. Verder kan je nog extra modes unlocken.
Kan wel merken dat ik haast geen shooters speel. Speel de moeilijkheidsgraad voor uber maar zit vast hahaha. Verschillen de tijdlijnen qua gameplay en verhaal?
Er zijn een aantal subtiele, maar merkbare verschillen. In de Quick Look van Giant Bomb zag ik een voor mij onbekend personage rondlopen in de hideout. Ook schijnt Blaskowitz in de ene tijdlijn sloten te kunnen kraken en in de andere kluizen.