hehe daar heb ik ook serieuze mijn peren gezien! zeker een uur over gedaan! ik heb het opgelost met granaten, en blijven schieten vanachter te hoekje! munitie valt wel mee als je al die houten dozen kan opsparen, voor dat de robots komen! krijg je die upgrades van je wapens er vanzelf bij? want ik heb nog nergens iets gezien om handmatig te upgraden! weet trouwens iemand hoeveel chapters er zijn?
15 geloof ik. Sommige upgrades moet je in levels vinden zoals voor die laser en bijv je demper op je pistool.
Ben gisteren de game gestart op Uber heb nog maar 45 minuutjes gespeeld, maar ik vind hem nu al tegek. Hopelijk blijft het een vette game. Maar dat zit voor mijn gevoel wel goed.
thx daar ben ik dan nog even zoet mee! maar voor mijn hoeft er geen einde aan te komen! de game is megavet
Bij gebrek aan toffe titels deze game maar gekocht. Tot nu toe valt die alles behalve tegen. Hij doet wat die moet doen en dat ook nog in een boeiende setting.
Volgens mij best een lange game. Heb nu een paar uur op uber gespeeld en ben pas in hoofdstuk 5! Ben wel fijn collectibles aant zoeken btw
Ja je gaat waarschijnlijk ook niet alles in 1 run hebben. En die LKW is die lasergun volgens mij casper.
Ik mis er elke keer 1. Waarom staan sommige dingen soms wel en niet op de map, is daar een verklaring voor?
klopt idd 7GB, wel vreemd ik ben al de game aan het spelen van op de release, en kreeg gisteren pas een melding 7gb update! terwijl iedereen zei dat je bij de eerste keer opstarten dan de update kreeg
Weet iemand voor de perk - mechanical enenies killer by grenade, empty a fully powerer lkw without missing Hoe ik die 2 krijg?
Dus een update ivm de nazi symbolen?? Moet niet gekker worden.. doe die dingen er dan bij de bouw van de game er al niet in!