1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Wolfenstein: The New Order

Discussie in 'Games' gestart door Ironstar, 19 apr 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is waarschijnlijk de reden dat hij al in de schappen ligt
     
  2. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    nog niets gehoord van mijn pre-order bij GM
    hopelijke kan ik maandag ophalen, iemand hier op de site die al de game geeft? ik ben wel echt benieuwd hoe hij speelt
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Yellow toch?
     
  4. jap006

    jap006 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game op ps4! Het spel ziet er goed uit, niet mega next gen maar wel vet! vet! vet! Heb ook de 360 versie gezien bij gamesmart Eindhoven, en zag er ook goed uit!!!

    ps4 versie, one versie zal identiek zijn:

    Grote levels
    vette guns
    zeeeer bloederige actie, granaten gooien was nog nooit zo bruut!
    Als je van stealth houd dan kun je goed sneaken en silent killen, eenmaal ontdekt...all out carnage!....en....panzerhunden...jawohl! :)
     
  5. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    klinkt leuk. Bedankt voor je ervaring. Ben erg benieuwd of het stealth systeem een beetje werkt
     
  6. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5

    Ook erg benieuwd naar t stealth systeem! En ook of er bosses ala de oude wilfensteins zijn
     
  7. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dank je voor je reactie, dat maakt me.... om nog meer te verlangen,
    stealth ga ik wel gebruiken, indien nodig! ik ben van plan de game meteen op hard te starten, is dat te doen? of is dan een super focus nodig?
     
  8. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    ik heb het spel zelf nog niet, maar ik vermoed dat die pittig is. In de streams die de devs zelf hielden zijn ze zelf supervaak dood gegaan. Ze gaven aan dat ze op de gemiddelde moeilijkheidsgraad speelde. Ik verwacht dus een moeillijke game, zeker omdat je health niet automatisch replenished
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik speel op normal en fluit er doorheen. Komt omdat je zowel health als armor hebt. Daarnaast kun je health tijdelijk boosten met health kits. Dan zit je bijvoorbeeld op 175% health. Ik raad de 4e moeilijkheidsgraad aan.

    Over de game zelf: het is zeer verhalend, iets wat ik niet gewend was van Wolfenstein. Veel cutscenes, wat dieper ingaan op karakters etc. Het verhaal neemt zichzelf ook serieus, wat best knap is gezien de robothonden, dual wielding machineguns en knife throwing. De actie is bruut en de game knalt heerlijk weg. De stealth gameplay vind ik ook aardig, dus mocht je het dual wielden zat zijn, dan kun je rustig sneaken. Het enige wat me tot nu toe echt tegenvalt is de A.I. Ik vind ze af en toe wel erg dom. Verder, dikke prima deze game!
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.978
    Leuk Bevonden:
    3.322
    'Slechte AI in Wolfenstein'

    Komende week komt Wolfenstein: The New Order uit voor verschillende consoles maar er staat nu een filmpje online dat laat zien hoe de AI is. Bekijk onderstaand filmpje van de PS4-versie op normale moeilijkheidsgraad zelf.

    http://www.dailymotion.com/video/x1v9jyv_videogames
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    oef, ziet er ook al niet zo goed uit.

    moest wel weer lachen hoe droog die AI is. En zo te zien is de cloon machine niet alleen in ryse.
    Dat hakke op mekaar is dan wel weer vet (iig als het niet steeds het zelfde is)
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat is precies wat ik bedoel. In stukken waar de vijand een melee wapen heeft, is het pijnlijk te zien dat de A.I. erg slecht is.
     
  13. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja, ik vind het niet echt gek.. Op normaal is de AI altijd slechter dan op Hard. Hebben jullie ook een filmpje van hard? Ai zal dan wat slimmer zijn neem ik aan..
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ook voor normal begrippen is dit imo echt een drama hoor. Ze staan er gewoon bij te kijken...
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    AI is om te janken zo slecht. Ze staan gewoon op een rij te wachten totdat je ze uit hun lijden verlost. Game ziet er ook alles behalve nextgen uit. Zitten echt veel spuuglelijke low res textures in. Wat een crap game.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Heb je nog wel een patch moeten downloaden? las van de week dat dit spel een day one patch nodig heeft.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Patch van 5.4gb......
     
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    klinkt niet best allemaal. Vraag me af waarom de game dan zo groot is (aantal GB). Slechte ai, lelijke textures. Jammer hoor
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk dat veel mensen het wel zagen aankomen.
    Maar ja... altijd die stomme hype.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit spel is niet eens gehyped?
     

Deel Deze Pagina