gamer.nl geeft een 6.0 en kraakt hem redelijk af. ""Het zoeken naar een volgende doorgang is in The New Order aan de orde van de dag. Soms is een gebied van al zijn vijanden ontdaan, maar ben je nog minuten op zoek naar een deur of schakelaar. Zo ontdek je af en toe een geheime doorgang, alleen dan wel om alle foute redenen." Hij had zeker liever een wat lineaire ervaring...
Ik heb het idee dat ze daar bij Gamer echt verwend zijn met games, er moet een pijl bovenin beeld staan waar ze heen moeten anders raken ze helemaal in paniek.
Ik kan me juist van die oude games nog wel herrineren dat je idd vaak lang op zoek was naar een of andere hendel, sleutel of keycard. Dat was dan wel weer leuk als je wel weer verder kwam. Of ik het nu nog kan waarderen weet ik niet. Maar youtube is snel genoeg gevonden dan..
ik denk dat ze er uiteindelijke sowieso beiden gaan komen. Echter ontbreekt op dit moment de tijd en geld. Ik lees trouwens nergens echt de lengte van de game. Heeft iemand hier wat van opgepikt?
Ik weet niet pcies maar ik heb gisteren toch de heledag zitten spelen bijna. En ben nog niet op het einde heb nog niet eens alle wapens. Speel ook wel op Uber mischien dat je op normaal er zo doorheen schiet ik weet het niet. Je heb trouwens ook enigma codes die je kan vinden ingame, die kan je dan in main menu oplossen en unlock je bonus modes mee enz ben wel benieuwd ik ga zo weer streamen trouwens. En zag ook dat je die duitse versies van die liedjes kan unlocken ingame.
Ik denk dat de review van the escapist op youtube een goeie is, moet de game nog spelen hipelijk vanmiddag binnen maar van wat ik zie en hoor klopt dat helemaal. Gewoon heerlijke game maar zonder de "moderne" shooter dingen
Gelukkig hoeven we niet te vrezen voor de duur van de game, creative director Jens Matthies laat weten dat de campagne zo'n twintig uur in beslag zal nemen Btw je kan de game nog meerdere malen uitspelen ook "Most notably is that the player makes a choice early on the outcome of which opens up an alternate time line which changes the vibe of the story. It's recommended to do a second play through and see what would have happened if you chose differently." En me stream is zo weer aan http://www.ustream.tv/channel/servantesnl-s-ps4-live-show
Waarom zou je een 20uur durende ouderwetse en generieke shooter willen? Na 8-10uur heb je dat wel gewoon voor gezien imo. Ik kan bij shooters ook per sessie niet langer dan een uurtje gamen. Bij een rpg is dat wel anders.
Hangt ervan af , wat goed is mag lang duren.. maar als het alleen knallen, knallen, knallen is dan zijn de meeste games na eeen uur of 8 wel door hun ideeen heen idd en dat is ook niet heel erg