1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wolfenstein

Discussie in 'Algemeen' gestart door R E M I X, 4 okt 2005.

  1. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah geniaal gooit hij een axe voor de gein schakelt hij de chauffeur uit :lol: best wel vet trouwens dat axe gebeuren :eek: game lijkt haast nog een beetje open wereld te hebben
     
  2. kloon

    kloon Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is al te koop bij consoleshop.be hoor
    wie heeft er de multiplayer al getest ?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Inderdaad, ik wil eerst weten of de mulitplayer legendarisch is, en dan koop ik hem desnoods.
     
  4. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    De vorige RTCW kennende moet de multiplayer wel goed zijn. Maargoed ik wacht eerst ok even op de reacties. En hopelijk een mooie aanbieding :)
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    iemand al ergens in Rotterdam gespot waar deze al te koop is ? Wil hem wel gaan halen vandaag
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Precies. Maar resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst he :).
    Maar ik koester mooie herinneringen aan RtCW, dus ben erg benieuwd.
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    iemand em al ergensgespot
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Reviews zat op dit moment. Gamespot gaf een 7,5 en TeamXbox een 7,7. Niet zo legendarisch als wat RTCW wel was. Jammer...
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Verstandig, dat had ik zo net in de stad met Virtua Tennis 2009. Lijkt me wel beter en makkelijker dan Top Spin. Kan alleen de review niet vinden van de eerste. :'-(
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Yellow blijf ontopic svp.

    RTCW was geniaal, heel veel gespeeld. Omaha beach etc _O_ Maar nu heb je bij de multiplayer ook die gare krachten, dat is echt niet cool imo.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Inderdaad! Singleplayer vond ik niet echt heel vet. Maar toen in online ging raakte in echt verslaafd, omdat je daar gewoon Axis vs Allies had, met normale guns en geen rare shizzle. Echt supertof.
    Maar het probleem is, als het geen commerciel succes wordt, hebben we ook geen volle servers...
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Omg en dat is alweer 8jaar geleden, ziet er nog best goed uit als ik dat retrospective filmpje bekijk.. _O_
    De MP had echt alles wat tegenwoordig hot is, classes/airsupport/objectives.
     
  13. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Bij RTCW heb ik om heel eerlijk te zijn nooit veel multiplayer gespeeld. Ik speelde het meer voor de SP. Dat was gewoon zo gruwelijk TOF! Dat van die zombies uit muren kwamen, ik schrok me echt kapot! Of bij het laatste level dat (naam vergeten; het was die eindbaas) allerlei demonen uit de grond toverde en dat jij maar op hem moest schieten ed. Echt zo'n heerlijke game.

    Dat waren nog eens tijden. Na mijn gevoel vind ik de games van vroeger veel beter dan die van nu. Ik weet niet zeker, maar ik denk dat het toen 'echt' een game was en nu lijkt het meer een film.

    Natuurlijk heb ik ook veel multiplayer lol gehad met Wolfenstein, maar dat gebeurde met ET. Heerlijke stand-alone multiplayer festijn :thumbs:. Volgens mij was dat ook de allereerste game die objective-based multiplayer introduceerde of niet soms?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    ET was eigenlijk gewoon een RTCW 1.02. Leek qua classes en gaming in het overal heel erg op RTCW. Weet niet of RTCW echt de eerste game was met classes, maar het heeft het wel geperfectioneerd. Je had echt engineers nodig om de match te winnen, net zoals je altijd medics nodig had voor de medpacks/revives, lieutenants voor de ammo en air support en soldiers voor je verdediging. Dat bracht echt een lading tactiek met zich mee, zodat clan matches echt tof waren.
    Ik heb de multiplayer dan ook nog 3 jaar na dato gespeeld denk ik 8).
     
  15. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de game binnen en wou even mijn pre-ordercodes gebruiken maar de site is nog niet actief en nu kan ik mijn redeemcodes niet halen. :mad: Volgens de site moet ik 14 Augustus terug komen. :lol: Hopelijk fixen ze het snel want ik wou vanavond even Wolfenstein 3D doen.
     
  16. Bosschenaren

    Bosschenaren 0wnage

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe is de MultiPlayer?
     
  17. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen wolfenstein gaan halen, kan ik hem heel het weekdn spelen!! :p
     
  18. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    En upgrades + xp + brute mods :+

    Heb de game jaren gespeeld! Lol was eraf toen er meer hackers kwamen dan echte spelers. Zonde want het was echt een toffe game
     
  19. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [gt]54583[/gt]
     
  20. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Vind de score zelf wel een beetje laag, maargoed ik speel dan ook niet online. Ik vind de single player erg gaaf en heb er aardig wat uurtjes in gehad. Vooral het upgraden van wapens is erg tof en je merkt echt dat ze daardoor sterker worden. Ook het gebruik van high-tech wapens is erg leuk, zo heb je een tesla gun en een soort bazooka die letterlijk het vel van je vijanden af scheurt waardoor ze uit elkaar vallen in een hoopje botten.

    Multiplayer heb ik niet gedaan dus daar kan ik niet over oordelen, verder geef ik de single player een 7.6.
     

Deel Deze Pagina